gry planszowe strategiczne > Summoner Wars 2. edycja Master Set (edycja polska)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Summoner Wars 2. edycja Master Set (edycja polska)

Summoner Wars 2. edycja Master Set (edycja polska)

Odświeżona wersja karciano-bitewnej gry taktycznej, w której znajdziecie dobrze znane wam frakcje, w poprawionych wersjach, jak również zupełnie nową nację, gotową do dołączenia do walki.

cena:

209.90 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do
wiek: od 9 lat
czas gry: od 40 do 60 min.

wydawca: Cube (2022)

wersja językowa: polska

Opis


Summoner Wars Druga Edycja to odświeżona wersja karciano-bitewnej gry taktycznej, w której znajdziecie dobrze znane wam frakcje, w poprawionych wersjach, jak również zupełnie nową nację, gotową do dołączenia do walki..

W Summoner Wars wcielicie się w potężnych Mistrzów Przywołań. Pokażcie swoją przewagę nad przeciwnikiem korzystając ze specjalnych bram przywołujących nowe wojska na pole bitwy, manewrując jednostkami i unieszkodliwiając wrogiego Mistrza. Przeróżne rodzaje jednostek, potężna pula zaklęć i specjalnych zdolności, możliwość budowy własnych talii oraz głębia rozgrywki przy zachowaniu prostoty zasad od zawsze stanowiły o sile nazwy Summoner Wars. Nowa edycja wyniosła je na jeszcze wyższy poziom!

W tym Mater Secie znajdziecie wszystkie elementy potrzebne do rozpoczęcia zabawy oraz 6 talii frakcji:

Straż Przednia
Upadłe Królestwo
Jaskiniowe Gobliny
Władcy Umysłów
Elfy Sawanny (nazwa robocza)
Polarne Krasnoludy (nazwa robocza)

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-11-07 Znakomita druga edycja autor: adalbert1

Byłem fanem pierwszej edycji gry i mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że druga edycja nie zawodzi.
Gra stała się nieco dłuższa, jak również nieco wzrósł próg wejścia, choć wciąż SW pozostaje grą prostą).
Jeżeli do czegokolwiek można się przyczepić, to odrobinę do balansu. Krasnoludy są najsilniejsze, podczas gdy Straż Przednia najsłabsza. Zależność ta wyjdzie przy częstym graniu w postaci procentu zwycięstw danych talii. Po części dla osłabienia Krasnoludów już po wydaniu gry wprowadzono oficjalną zasadę, że nie można zagrać w tej samej turze dwóch takich samych "aktywnych" kart wydarzeń.
Boli też, że polski wydawca nabrał wody w usta jeżeli chodzi o kolejne talie.
Funkcjonuje znakomita implementacja SW2 online, na której można nauczyć się gry i działania kart, bo wymusza zasady. Z mojego doświadczenia wynika jednak, że (przynajmniej jak już wszystko wiemy) bardzo przyjemnie i sprawnie gra się na żywo.
Zdecydowanie polecam.