GRY STRATEGICZNE
Cynowy Szlak (wersja rozszerzona)
Gra Martina Wallace’a rozwinięta i uzupełniona dodatkami zaprojektowanymi przez Davida Digby’ego.
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: ok. 90 min.
wydawca: Phalanx Games (2021)
projektant: Martin Wallace , David Digby
wersja językowa: polska
Gra zawiera dwa dodatki: Arszenik oraz Emigrację. Meeple są pomalowane
Opis
Tinners Trail to eurogra, której akcja rozgrywa się w XIX w. Kornwalii.
Gracze zarządzają przedsiębiorstwami górniczymi wydobywającymi miedź i cynę w szczytowym okresie ich popytu. Będziesz uczestniczył w licytacjach działek górniczych w Kornwalii i badał ich zasobność w rudy miedzi i cyny, starając się jak najefektywniej wykorzystać swoje zasoby finansowe i „punkty czasu”. Budowa kopalni oznacza początek wydobycia rudy i osiągania zysków(!), ale im głębsza staje się kopalnia, tym kosztowniejsze jest wydobycie.
Oczywiście będziesz miał wiele okazji do usprawnienia swoich kopalni dzięki portom, lokomotywom oraz sztolniom (tunelom odwadniającym), ale ich dostępność jest ograniczona.
Czy uda ci się pokonać przeciwników i osiągnąć największe zyski, czy też zostaniesz bez grosza przy duszy?
Gra zawiera zasady rozgrywki jednoosobowej, zaprojektowane przez Chocolate Factory!
omponenty gry:
1 plansza główna
4 plansze usprawnień
32 kafelki obszarów
3 specjalne kości
1 znacznik licytacji
45 map geologicznych
10 znaczników odwadniania
10 znaczników £100
9 kart przygotowania (7 kart przygotowania obszarów oraz 2 dwustronne kart map)
65 znaczników graczy:
30 kopalni (6 na gracza)
10 znaczników dodatkowych punktów (2 na gracza)
10 znaczników badań geologicznych (2 na gracza)
5 znaczników pieniędzy (1 na gracza)
5 znaczników pracy (1 na gracza)
5 znaczników punktów (1 na gracza)
Spis zawartości dodatku Arszenik:
25 kostek arszeniku
1 plansza rynku
5 pieców szybowych (1 na gracza)
5 ograniczników toru pracy (1 na gracza)
Spis zawartości dodatku Emigracja:
1 plansza emigracji
20 górników (4 na gracza)
8 znaczników emigracji