PROFIL
Historia recenzji i ocen użytkownika skywalker28

obrazek
Fauna
genialna!,
Fauna, autorstwa dobrze znanego Friedmanna Friese, jest grą genialną. Grą, która angażuje, jest interesująca, posiada banalnie proste zasady i przy okazji uczy.
Po kolei. W Faunie gracze próbują zdobyć jak najwięcej punktów wykazując się wiedzą, często tylko częściową, na temat zwierząt. Zwierząt w pudełku jest mnóstwo, a wiele jest do siebie podobnych dlatego nie martw się, że ich zabraknie.
Na planszy widznieje spora mapa świata podzielona na obszary, oraz tabele ciężąru, długości i długosci ogona zwierzęcia. Na początku gry, każdy dostaje 6 kosteczek do obstawiania i gra się zaczyna.
W specjlanym pudełku, karty zwierząt zakryte mają odpowiedzi, czyli występowanie i wymiary - gracze widzą tylko rysunek, nazwę i podpowiedź na ilu obszarach dany zwierz mieszka.
Gracz w swoim ruchu kłądzie jedną ze swoich kosteczek na jednym z obszarów świata, albo na polu wymiarów. Tutaj zazcyna się cała zabawa, bo na jednym polu może stać jedna kosteczka i grazce próbują dobrze odgadnąć ile waży dany zwierzę, ale także mająogranizcone pole do popisu, jeśli inni pozajmowali \"najbardziej prawdopodobne\' miejsca.

Podsumowując Fauna jest bardzo prosta, nadaje się do zabawy z dziećmi, rodziną czy znajomymi - kazdy czegoś się uczy, każdy próbuje odgadnąć \"ile to coś m,oże ważyć\" i każdy będzie chciał grać znów i znów.


obrazek
Czarne historie
Idealna do świetlicy,
Czy często przesiadujesz w skolenj świetlicy? Czy po raz kolejny nie mogliscie ustalićco robić przy ognisku, czy grillu? Wyjechałeś na obóz i nudzicie się w nocy w pokoju? A może jesteś obozowym/świetlicowym opiekunem? Przede wszystkim do takich sytuacji przeznaczone są Czarne Historie, które w dobrej cenie zapewniają długie godziny zabawy w grupie.

Czarne historie to 50 kart zagadkowych historii, nad którymi głowić się będą gracze. Jeden z graczy (niestety zazwyzcaj posiadacz gry) czyta na głos treść historii, a sam sobie czyta rozwiązanie na odwrocie karty. Następnie kartę kładziemy na środku stołu i gracze pytają \"Mistrza tajemnic\" w taki sposób aby mógł on odpowiedzieć \"tak\" lub \"nie\". Np. \"Czy ona miała depresję?\" \"Nie\", \"Cy ona miała rodzinę?\" \"Nie\", \"Czy ona coś usłyszałą spadając?\" \"Tak\".

Gra jest prosta, historie są ciekawe i podróż w autobusie na kolonię będzie o wiele przyjemniejsza, jeśli pogracie w CZarne Historie.

Oczywiście gra nie jest bez wad, bo historie w końcu się skończą, a gracz któy kupuje zazyczej jest mistrzem, co może nudzić. Jeśli te problemy ci nie przeszkadzają i szukasz \"gry na imprezę\" to kupuj Czarne Historie!