GRY RPG
Zew Cthulhu: Podręcznik badacza
Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.
Opis
CZY PRZECIWSTAWISZ SIĘ GROZIE KRYJĄCEJ SIĘ W MROKACH NOCY?
Kupując u nas, otrzymasz wersję PDF podręcznika za pośrednictwem systemu DriveThruRPG.
Każdy Badacz, nawet uczony profesor, wścibski dziennikarz czy bezkompromisowy detektyw, potrzebuje czasem pomocy, by mierzyć się z okropnościami świata mitów Cthulhu. Niech ta księga stanie się Twoim przewodnikiem i najważniejszą pomocą do gry Zew Cthulhu!
Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, co najlepsze. Ponadto znajdziesz tu listę organizacji, do których może przyłączyć się Twój Badacz, przewodnik po latach 20. XX wieku (zarówno w Polsce, jak i w USA) oraz listy ekwipunku i uzbrojenia – czyli wszystko, co może (ale tylko może!) pozwoli Ci wyjść zwycięsko ze spotkania z mitami Cthulhu.
Każdy Badacz Tajemnic poważnie podchodzący do swojej misji ratowania świata (lub chociażby własnego życia) powinien mieć ten podręcznik!
Do gry potrzebna jest przynajmniej jedna Księga Strażnika, czyli podręcznik z zasadami do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Rozdział na temat Polski w latach 20. powstanie specjalnie na potrzeby tego podręcznika!
- Liczba stron: ok. 300
- Wydruk: w kolorze
- Okładka: twarda
- Format: A4
Podręcznik badacza nie jest niezbędny do gry, ale stanowi nieocenioną pomoc dla Badaczy, a w części także dla Strażników Tajemnic.
Podręcznik powtarza część Księgi Strażnika w zakresie zasad i mechaniki gry, dostarczając graczom wszystkie potrzebne informacje do tworzenia Badaczy Tajemnic. Daje im też więcej możliwości i pomysłów w tym zakresie poprzez rozszerzoną listę zawodów wraz z ich opisami. Podręcznik daje też graczom rady co do konwencji gry i odnalezienia się w niej.
Zarówno Badaczom, jak i Strażnikowi Tajemnic przydadzą się informacje zawarte w rozdziałach poświęconych latom dwudziestym XX wieku. Jest tego w sam raz tyle, żeby dostarczyć inspiracji do gry, a przy tym nie przytłoczyć czytającego. Dowiadujemy się z nich o życiu w latach XX, technologii, broni, słynnych postaciach z naprawdę szerokiego spektrum zawodów czy o znaczących muzeach, bibliotekach, gazetach. Dodatkowo Black Monk Games rozszerzyło podręcznik o informacje na temat dwudziestolecia międzywojennego w Polsce, co ułatwia przeniesienie akcji rozgrywki na rodzime tereny.
Jeśli już mowa o wydawnictwie, to pochwała należy się również za jakość wydania, znana już z wcześniej wydanych podręczników do Zewu.
Jedyne czego mi brakuje w tym podręczniku to podrozdziału traktującego o stanie wiedzy z zakresu medycyny sądowej i patologii w latach 20. Coś takiego było w edycji 5.5. i było bardzo przydatne, zwłaszcza gdy gracze grali detektywami, lekarzami, policjantami itp.