GRY RPG
Star Wars: Force and Destiny Beginner Game
Zestaw wprowadzający do Star Wars Force and Destiny
cena:
144.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wydawca: Fantasy Flight Games
nr katalogowy: ESSWF01EN
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis
The Star Wars®: Force and Destiny™ Beginner Game is the perfect entry into the Star Wars: Force and Destiny roleplaying experience for players of all skill levels.
With its complete, learn-as-you-go adventure, players can open the box, ignite their lightsabers, and explore their destinies as Force users in the Star Wars galaxy. Pre-generated character folios keep the rules right at your fingertips, while custom dice and an exciting narrative gameplay system advance your story with every roll.
The Star Wars: Force and Destiny Beginner Game includes:
1 32-page Adventure Book, 1 48-page Rulebook, and 1 Introduction Sheet
4 Full-Color Character Folios
1 Full-Color Double-Sided Foldout Map
14 Custom Dice
8 Destiny Tokens and 55 Character Tokens
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2024-02-27
Trochę za mało Jedi w Jedi
autor:
wrizzen
To było nasze pierwsze zetknięcie z grą fabularną osadzoną w świecie Gwiezdnych Wojen. Dodatkowym smaczkiem było to, że gra ma swoje, nietypowe kostki z dziwnymi symbolami. Sięgnęliśmy po nią ze względu na dużą sympatię, którym darzymy uniwersum. Mogliśmy wybrać któryś z pozostałych starterów, ale jednak Jedi są kwintesencją świata.
Polscy wydawcy rozpieścili mnie jeśli chodzi o wydania pudełkowe. Tutaj karton znajdziemy w środku, żeby książki nie latały. Na zewnątrz mam tekturkę cieńszą niż ta od żółtego sera w opakowaniu. Poza tym znajdziemy wygenerowanych bohaterów, mapy, kostki i dwie książeczki - jedna z zasadami, a druga z przygodą startową.
Historia zaproponowana przez autorów jest mocno liniowa, ale po kolei wprowadza nowe mechaniki. To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Na pewno na korzyść działa, to że rzeczywiście da się oswoić z nowymi rozwiązaniami i przede wszystkim z nietypowymi kostkami. Dużym minusem jest to, że w tej przygodzie nie ma realnych wyborów. Wreszcie na koniec wspólnie uznaliśmy, że jak na grę o Jedi, to mało czuć.
Jeżeli kogoś interesuje klimat Gwiezdnych Wojen i chciałby tego posmakować, to można próbować. Nie żałuję zakupu, ale też nie mogę polecić z czystym sercem.
To było nasze pierwsze zetknięcie z grą fabularną osadzoną w świecie Gwiezdnych Wojen. Dodatkowym smaczkiem było to, że gra ma swoje, nietypowe kostki z dziwnymi symbolami. Sięgnęliśmy po nią ze względu na dużą sympatię, którym darzymy uniwersum. Mogliśmy wybrać któryś z pozostałych starterów, ale jednak Jedi są kwintesencją świata.
Polscy wydawcy rozpieścili mnie jeśli chodzi o wydania pudełkowe. Tutaj karton znajdziemy w środku, żeby książki nie latały. Na zewnątrz mam tekturkę cieńszą niż ta od żółtego sera w opakowaniu. Poza tym znajdziemy wygenerowanych bohaterów, mapy, kostki i dwie książeczki - jedna z zasadami, a druga z przygodą startową.
Historia zaproponowana przez autorów jest mocno liniowa, ale po kolei wprowadza nowe mechaniki. To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Na pewno na korzyść działa, to że rzeczywiście da się oswoić z nowymi rozwiązaniami i przede wszystkim z nietypowymi kostkami. Dużym minusem jest to, że w tej przygodzie nie ma realnych wyborów. Wreszcie na koniec wspólnie uznaliśmy, że jak na grę o Jedi, to mało czuć.
Jeżeli kogoś interesuje klimat Gwiezdnych Wojen i chciałby tego posmakować, to można próbować. Nie żałuję zakupu, ale też nie mogę polecić z czystym sercem.
Miałem okazję wielokrotnie prowadzić przygodę z tego zestawu. Jest ona prosta i dość liniowa, ale opisany w niej obszar pozwala na różne opcje eksploracji i nie powinno być problemu we wprowadzeniu różnych dróg i podejść, proponowanych przez pomysłowych graczy. Dodatkowo, na stronie producenta dostępna jest do pobrania rozbudowana kontynuacja tej przygody.
Bardzo solidne wprowadzenie w świat GW. Powiedzmy sobie natomiast jasno - w tej grze nie gramy Jedi. To są realia z czasów IV epizodu, plus minus parę lat - Jedi już nie ma, ich niedobitki ukrywają się i jeśli drużyna będzie mieć duże szczęście, może napotka kogoś z nich na swojej drodze jako potencjalnego nauczyciela. Gramy młodymi i kompletnie niedoświadczonymi osobami wyczulonymi na moc, jak Luke w IV epizodzie i na początku V. Dopiero po wieeelu sesjach mamy możliwość zbliżyć się do poziomu postaci znanych nam lepiej z filmów.