gry planszowe przygodowe > Horror w Arkham - Widmo nad Innsmouth
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Horror w Arkham - Widmo nad Innsmouth

Horror w Arkham - Widmo nad Innsmouth

Dodatek do Horror w Arkham

cena:

159.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 13 lat
czas gry: od 120 do 240 min.

wydawca: Galakta (2013)
projektant: Kevin Wilson , Richard Launius

wersja językowa: polska

Opis


Ze wszystkich miast pojawiających się w wizjach Massachusetts stworzonych przez H. P. Lovecrafta, chyba żadne nie jest tak zabójcze, jak mała rybacka wioska Innsmouth. Podupadłe i umierające Innsmouth, pożerane jest od środka przez starożytny pakt, który zawarto w celu ratowania miasteczka. Przeszukując gnijące doki i cuchnące plaże, badacze szybko przekonają się, że wszyscy zwrócili się przeciwko nim. Ostatecznie, możliwe że jedynym sposobem na ocalenie Innsmouth jest zniszczenie wioski oraz straszliwych stworzeń, które nawiedzają wody w pobliżu Diabelskiej Rafy.

Widmo nad Innsmouth wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, takich jak Osobiste Historie, unikalne dla każdego badacza, czy karty Wyglądu Innsmouth. Mieszkańcy są wrogo nastawieni do badaczy, dlatego mogą oni skończyć w celi jako pożywienie dla Shoggotha, jeśli będą szukać dowodów, które pozwolą agentom Federalnym wkroczyć do miasteczka. Jednakże pozostawienie Innsmouth samemu sobie to kiepski pomysł, gdyż Istoty z Głębin gromadzą się i rosną w siłę, próbując sprowadzić Przedwiecznego. Widmo nad Innsmouth zawiera również 16 nowych badaczy, ośmiu nowych Przedwiecznych, dwóch Heroldów, karty Epickiej Bitwy dla nowych Przedwiecznych, ponad 30 nowych żetonów potworów, mnóstwo nowych spotkań i dodatkową planszę przedstawiającą miasteczko Innsmouth. W sumie, to rozszerzenie dodaje do gry podstawowej ponad 300 nowych kart.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 1 Instrukcja
● 1 plansza
● 16 kart postaci Badaczy
● 16 znaczników Badaczy
● 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy
● 96 kart Osobistych Historii
● 8 arkuszy Przedwiecznych
● 2 arkusze Heroldów
● 36 kart Obszarów Arkham
● 42 karty Obszarów Innsmouth
● 36 kart Mitów
● 16 kart Bram
● 24 karty Wątku Przedwiecznych
● 10 kart Wyglądu Innsmouth
● 12 małych kart Pyłu
● 32 żetony Potworów
● 2 znaczniki Obszarów Wodnych
● 6 żetonów Buntu Istot z Głębin
● 1 żeton Zhara
● 8 żetonów Oblicza Ghatanothoa
 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-12-09 polecam autor: Krzysztof Rudnicki

W dodatku dostajemy - planszę, nowych badaczy, milion kart i żetonów. "Widmo ..." zwiększa trudność rozgrywki, to na pewno. Mamy nieco zmienioną walkę z przedwiecznymi oraz osobiste historie badaczy. Na planszy przez to dzieje się o wiele więcej. Dla wielbicieli gry - koniecznie na liście zakupów.
dodano: 2013-08-26 Ciąg dalszy horroru autor: kamil

Kolejny duży dodatek do Horroru w Arkham, który znacznie utrudnia badaczom pokonanie Przedwiecznego, szczególnie w wariancie jedno lub dwuosobowym. Tym razem obszar rozgrywki poszerzy się o okoliczne miasteczko Innsmouth, którego wybrzeże skrywa straszliwy sekret… Społeczność podupadłego miasteczka nie będzie przyjazna badaczom, którzy przybyli powstrzymać nadejście przerażających Istot z Głębin.
Oto, co gracz znajdzie w tym dodatku:

1. Planszę, na której zamiast innych światów, znajduje się tor buntu Istot z Głębin oraz tor nalotu federalnych na Innsmouth.

2. Aż szesnastu nowych badaczy

3. Karty osobistych historii, dzięki którym każdy badacz otrzyma własny cel do osiągnięcia w trakcie gry. Efekt może być pozytywny, ale może też ściągnąć na badacza kłopoty.

4. Osiem nowych arkuszy Przedwiecznych.

5. Nowe karty bram, mitów, obszarów Arkham oraz karty obszarów Innsmouth.

6. Karty wątku przedwiecznych używanych podczas wariantu „epickiej bitwy”. Szkoda tylko, że aby skorzystać z tych kart potrzebne jest rozszerzenie Mgły nad Kingsport.

7. Dwa arkusze potężnych heroldów oraz 32 nowe żetony potworów. Widmo nad Innsmouth wprowadza potwory korzystające z ruchu wodnego, który umożliwia im szybkie przemieszczanie się między obszarami wodnymi na planszy. Dodatkowo kilka potworów ma nową zdolność – niewrażliwość na broń. Oznacza to, że magiczna lub fizyczna broń badaczy staje się bezużyteczna w walce z nimi.

Jestem po kilku rozgrywkach z tym rozszerzeniem. Jest bardziej wymagające dla graczy niż Koszmar z Dunwich. Plusem dodatków do Arkham jest jednak to, że podczas rozgrywki można wykorzystać tylko niektóre elementy.