GRY KARCIANE
logo przedmiotu 3012

3012

Gra karciana typu deck-building

cena:

159.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: od 45 do 60 min.

wydawca: Cryptozoic (2012)
projektant: Charlie Tyson

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Jest rok 3012. Od Armagedonu minęło tysiąc lat. Głęboko w dżungli Jukatanu ludzkość mutowała, degenerowała się i ostatecznie podzieliła na pięć klanów - Jaguarów, Węży, Małp, Gar oraz Nietoperzy. Obecnie klany walczą ze sobą o dominację w regionie, współpracując ze sobą gdy im to odpowiada i aktywnie działają przeciwko sobie gdy nadarzy się okazja.

Zaczynając z garstką zwiadowców, będziesz budować potęgę swojego klanu poprzez dodawanie broni, sprzymierzeńców, złota i kart akcji do swojej talii. Szybko zgromadzisz wystarczająco duże siły, by podjąć wyzwania, podczas których będziesz mógł udowodnić swoją wartość. Ten, kto udowodni swoje panowanie nad stalą, uwikłaniem i strachem, zostanie obwołany żywym Bogiem i wygra grę.

Jest to gra polegająca na budowaniu talii.

Każdy z graczy wciela się w rolę bohatera, starając się zdominować inne klany w roku 3012... milenium po tym, jak świat omal nie przestał istnieć.

Uczestnicy rozpoczynają grę z małymi taliami złożonymi z kart zwiadowców, które dostarczają im złoto niezbędne do dokonania zakupów.

Istnieją dwa stosy kart statycznych, przeznaczonych do zakupu: talia kart sojuszników i talia kart wyzwań.

Trzy karty z każdego ze stosów są dostępne do zakupu w każdej rundzie. Karty, które nie zostały kupione mogą kupić pozostali gracze.

Istnieją również dwie inne talie kart z których można dokonać zakupu – talie kart akcji. Na początku swojej tury ujawniasz po jednej karcie z każdej z tych talii.

W jednej z nich znajdują się tańsze a w drugiej droższe karty. Są to losowe karty (dostępne do zakupu podczas Twojej tury) ale one również mogą Ci pomóc.

Możesz odnieść korzyści za pośrednictwem kart akcji które odkryłeś również jeśli nie zdecydujesz się ich kupić. Jeśli ich nie kupisz – zostaną usunięte z gry a Twój przeciwnik już z nich nie skorzysta.

Każdy rodzaj kart ma swoje miejsce na planszy.

Kiedy zdobędziesz wystarczające umiejętności walki (poprzez dodanie do swojej talii broni, sojuszników i kart akcji), możesz próbować udowodnić swój poziom podczas wyzwania.

Bestie i potwory znajdują się w czterech małych taliach kart wyzwań (o zróżnicowanej trudności). Kiedy odkryjesz kartę wyzwań, inni gracze mogą zagrać kartami zwiadowców aby pomóc lub utrudnić Ci walkę. Jeśli spotkanie zostanie wygrane, aktywny bohater oraz wszyscy, którzy mu pomagali zwiększają swoją zdolność bojową. Jeśli przegrasz potyczkę, wzrosną zdolności bojowe bohaterów, którzy Ci przeszkadzali.

W przeciwieństwie do większości gier karcianych w 3012 istnieje wiele punktów interakcji, dzięki czemu żadna z osób nie pozostaje poza akcją podczas tury innego gracza!

Ponadto każdy może uzupełnić karty na ręku na początku swojej tury, dzięki czemu nie traci na interakcjach podczas tur przeciwników.

Gra kończy się, kiedy jeden z bohaterów osiągnie 5 poziom. Wygrywa osoba z największą ilością punktów zwycięstwa.

 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną