gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Legendy
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Legendy

Warhammer: Inwazja - Legendy

Duże rozszerzenie do Warhammer Inwazja.

cena:

93.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta

wersja językowa: polska

Opis


Rozszerzenie Legendy wprowadza do gry karcianej Warhammer: Inwazja nowy rodzaj kart – karty Legend. Karty te przedstawiają największych bohaterów w historii Starego Świata. Karty Legend posiadają indywidualną siłę i zdolności, ale wpływają również całościowo na poziom siły gracza. Zestaw ten zawiera po dwie karty Legend dla każdej rasy, a także dodatkowe karty dla każdej rasy oraz karty neutralne.

Gra karciana Warhammer: Inwazja to gra dla dwóch osób, pełna zażartych zmagań, sprytnego zarządzania królestwami i epickich wypraw. Gracze muszą rozsądnie zarządzać zasobami, przeznaczając je na rozbudowę swojej krainy, wypełnianie misji i atakowanie wrogiej stolicy.

To nie jest samodzielny zestaw. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-04-23 Na turnieje i nie tylko... autor: dziobak

Każde rozszerzenie w Inwazji jest przez graczy wyczekiwane, każde wprowadza coś nowego i ciekawego, czasami nawet grywalnego. W wypadku legend ten podział jest dość wyraźny - z jednej strony mamy ciekawe karty, z drugiej - używane na turniejach.

Jak w niemal każdym dodatku, oprócz przeklętego początku inwazji, mamy tutaj trzy kopie każdej z 55 kart. Każda rasa została zaopatrzona w dwie tytulowe legendy, które są w grze nowością i po jednej jednostce dostającej bonusy za takowe w grze. Jednak, jak do tej pory ani jedne, ani drugie nie zyskały popularności... Wyjątkiem jest tutaj jedna z legend Chaosu, która z pewnością przyczyniła się do większego zainteresowania tą frakcją.

Według mnie to rozszerzenie wspiera pokrzywdzony do tej pory Chaos, można wręcz powiedzieć, że całe Zniszczenie i tym samym wyrównuje siły z samogrającym Imperium i Krasnoludami. Destruction zyskało dużo między innymi dzięki neutralom - karty nieumarłych są w tym dodatku silne, a ‘eksperymenty ze spaczeniem’ nie opuszczą w najbliższym czasie decków. Wysokie Elfy również dostały kilka dobrych kart, ale wciąż są na turniejach rzadkim wybrykiem.

Plusy:
-nowy mechanizm w grze
-dążenie do poprawienia balansu między frakcjami
-karty, które są niemal w każdej talii

Minusy:
-mała popularność legend na turniejach
-18 z 55 kart to właśnie legendy i karty stworzone pod nie
dodano: 2012-02-15 autor: Michał Barcikowski

Legendy to trzeci duży dodatek do gry karcianej Warhammer: Inwazja. Tym razem wprowadza on nowy rodzaj kart - legendy. Są to lepsze jednostki, które zagrywa się na środek stolicy, które dają młotki do każdej ze stref. Poza tym mają ciekawe umiejętności. Każda z 6 frakcji dostała po 2 legendy. Prawdopodobnie najmocniejszą jest Kairos Chaosu, który zamienia rozwinięcia w jednostki z dwoma młotkami i 2 wytrzymałości. Poza legendami oczywiście otrzymujemy wiele innych kart do każdej z frakcji. Jest dużo kart, które działają wtedy, kiedy kontroluje się legendy, widac, że FFG starało się tworzyc karty, które będą współgrały z legendami. Poza tym warto dodac, że i w tym dodatku dostajemy po 3 kopie każdej z kart. Polecam dodatek każdemu graczowi Warhammer: Inwazja
dodano: 2011-06-15 dodatek niezbędny, świetny i w ogóle oh, ah :) autor: Marcin Grzelak

Fani "Inwazji" czekali na ten dodatek niecierpliwie, nie bez powodu... zapowiada się rewolucja :)

Co do samych kart, ich jakości wykonania itp. to muszę powiedzieć, że znakomita większość artów jest świetna, a parę z nich to już po prostu perełki. Śliczne ilustracje, karty jak zwykle bardzo dobrej jakości. W pudełku instrukcja opisująca nowy rodzaj kart, tytułowe "Legendy".

Co zmienia ten dodatek? Otóż pojawia się nowy typ kart "Legendy", po dwie na każdą rasę. Są to najwięksi bohaterowie Starego Świata i jak na persony tego pokroju przystało, są potężnymi sprzymierzeńcami :) Nie wnikając w szczegóły, nowe rodzaje kart urozmaicają mechanikę gry, różnorodność deków. Wystawienie Legendy jest kosztowne i wymaga, by talia grała pod tę kartę.. jednocześnie efekty jakie wprowadza do gry taki Bohater ogromnie wzmacniają posiadacza tej karty.

Dodatkowo każda rasa otrzymała nowe jednostki, wsparcia, taktyki. A trzeba przyznać, że wszystkie są miodne :) Co więcej, najbardziej uradowani są fani Chaosu, który do tej pory był raczej poniewierany, teraz zyskał bardzo fajne narzędzia zniszczenia. Dodatek ten powinien poprawić balans gry, a po wyjściu najnowszego FAQ zapowiada się chyba najlepsze wyrównanie meta gry w jej historii (obym pisząc to się nie mylił, póki co tak wygląda teoria, testy praktyczne dopiero się rozpoczęły).

Dwa słowa jeszcze o kartach neutralnych. Nowe karty są świetne, większość może znaleźć miejsce w każdym deku. Niektóre, mogą mieć ogromny wpływ na rozgrywkę (jak strażnica pozwalająca zobaczyć rękę przeciwnika). Rozwijane są też dotychczasowe rasy neutralne, Skaveny, Jaszczurki, Nieumarli, Leśne Elfy... każda z tych ras dostała bardzo miodne karty, bardzo mnie to cieszy jako fana Skavenów :)

Ten dodatek po prostu trzeba mieć, karty 3x każda, Legendy, masa świetnych kart znacząco wpływających na rozgrywkę.