gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Upadek Karak Grimaz
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Upadek Karak Grimaz

Warhammer: Inwazja - Upadek Karak Grimaz

Drugi Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta
projektant: Eric M. Lang

wersja językowa: polska

Opis


Dzika, żądna krwi banda Orków przedostała się w głąb krasnoludzkiej twierdzy. Jeśli Krasnoludy szybko nie zorganizują oporu, żaden z nich może już w życiu nie zobaczyć błysku złota…

Upadek Karak Grimaz to drugi Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY 21-40 „CYKLU WROGÓW”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-02-15 autor: Michał Barcikowski

Upadek Karak Grimaz to już drugi dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy orczymi plemieniami, a nieustraszonymi krasnoludami. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawszymi kartami jakie trafiły do tego dodatku są karty krasnoludów a konkretnie: Strażnik Uraz, który dopakowuje się kiedy jakaś jednostka krasnoludów opuszcza grę. Poza tym jest dodatkowa runa, która niewątpliwie ucieszy graczy: Mistrzowska Runa Złośliwości, któr będzie pozbywała się jednostek, które mają tyle samo(lub więcej) młotków niż wytrzymałości ;) Poza tym dostajemy fajne choroby dla chaosu oraz wspaniałego bohatera imperium Wilhelma z Osterknachtów, który podczas ataku będzie przesuwał jednostki wrogów do różnych stref.
Polecam dodatek każdemu!
dodano: 2011-05-27 polecam autor: pan_satyros

Bardzo dobry dodatek z mocnymi kartami. Warto go kupić. Wszystkie nowe karty w trzech kopiach. POLECAM !
dodano: 2010-08-30 trzeba to mieć autor: Marcin Grzelak

O takim dodatku napisać dużo ciężko, można by opisywać karty ale wydaje mi się, że to duża przyjemność odkryć samemu co kryje zawartość.
Zainteresowanym trzeba wiedzieć tyle, że nie wyobrażam sobie już gry w WH:I bez tego dodatku jak i drugiego dostępnego obecnie na rynku. Gra dostała mega kopa dzięki nowym kartom, właściwie każda rasa doznała bardzo interesujących wzmocnień. Kolejne karty z tali Wysokich Elfów i Mrocznych Elfów całkiem ciekawe i obowiązkowo wtasowuje je w czysto rasowe talie. Dzięki dodatkowi łatwiej gra się w 4 osoby i powiem szczerze ostania nasza gra trwała ok 3h i zyskała status epickiej bitwy, którą długo będziemy wspominać. Podsumowując, więcej kart = więcej taktyk, więcej kombinowania, więcej zabawy, łatwiejsza gra w 4 osoby.
dodano: 2010-08-21 druga oczywistość autor: Łukasz Posadowski

Dodatki do Inwazji są po prostu konieczne, jeśli kogoś kręci budowanie talii.

Karak Grimaz będzie kręcił Krasnoludy i Orki (3x3 kart), trochę mniej Chaos i Impeium (2x3 kart). Oczywiście elfów nadal mało, ale to się zmieni we wrześniu z dodatkiem Ulthuan. Do tego karty neutralne.

Cena (tak jak pierwszego dodatku) jest lekko promocyjna, więc warto kupić póki jest.