gry planszowe strategiczne > Mission: Red Planet
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Mission: Red Planet

Mission: Red Planet

Kosmiczna wyprawa w klimacie steampunkowym.

cena:

219.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 14 lat
czas gry: od 45 do 90 min.

wydawca: Fantasy Flight Games (2015)
nr katalogowy: VA93
projektant: Bruno Faidutti

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Mission: Red Planet is a steampunk-themed board game of planetary exploration designed by Bruno Cathala and Bruno Faidutti. As the leaders of ruthless Victorian-era mining corporations, two to six players compete to harvest the priceless mineral ores and ice found on the planet Mars. Players collect points for the resources they amass and the secret missions they complete. The player with the most points wins!

A team of nine canny characters guides your corporation’s astronauts on their expedition. Each round you play a single character in order to send your astronauts into space, make secret discoveries about the zones you occupy, or sabotage other corporations. You’ll need to develop a clever plan, keep an eye on your competitors, and even use a few dirty tricks to win the race for the red planet’s riches in this fast-paced, hotly competitive game!

Mission: Red Planet contains:

One rulebook
One Game Board of Mars, one Moon of Phobos, and one Lost in Space Memorial
One Launchpad and one Round Tracker
132 sculpted plastic Astronauts
36 Ship Cards and 54 Character Cards
30 Event Cards and one Global Mission
Over 150 Resource, Point and Destination Tokens

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2016-02-04 Rewelacyjna autor: maarhabaj

Długo czekałem na wznowienie tego tytułu i (chociaż nie grałem w pierwszą edycję) porównując z poprzedniczką, wygląd i jakość są bez porównania lepsze w nowej edycji. Tak właśnie powinna wyglądać nowa edycja gry. Co do samej gry to opiera się na mechanice, którą Bruno F. wykorzystał w Cytadeli i tutaj sprawdza się lepiej, bo każdy ma własny zestaw kart i zrównoleglone tury graczy nie każą każdemu czekać na swoją kolej (jak w: Libertalia). Do tego Bruno C. dodał swój geniusz i powstało dzieło wybitne. W skrócie z angielska: role selecion, area control, hand mgmt - działa naprawdę rewelacyjnie i dla mnie wpadło do ulubionej trójki gier.