gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX 3.0: Stalowa Policja
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX 3.0: Stalowa Policja

Neuroshima HEX 3.0: Stalowa Policja

Armia do gry Neuroshima Hex 3.0

cena:

31.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Wydawnictwo Portal (2015)
projektant: Michal Oracz

wersja językowa: polska

Opis


Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-12-01 Pierwsza dodatkowa armia do Neuroshimy autor: Jakub Seelau

Stalowa policja nie odbiega za mocno od podstawowych armii. Jednostki i moduły są w miarę wyśrodkowane tzn. nie ma żadnej specjalizacji, w przeciwieństwie do wcześniejszych czterech grup żetonów.
Jej głównym wyróżnikiem jest odbicie, które jak dla mnie cały czas należy do grona jednej z najpotężniejszych umiejętności w grze. Jednostki tą ścianką są niewrażliwe na ataki z tej konkretnej strony + atak zostaje odbity do przeciwnika. Niestety moc zostaje ograniczona ilością, bo w całej armii są tylko 3 jednostki z tą mocą na jednej ze ścianek. Oprócz tego warto zwrócić uwagę na specjalny żeton natychmiastowy „Terror”, który blokuje przeciwnikowi możliwość zagrywania jednostek i modułów na planszę w jego następnej turze.
Sama armia zasługuje na 5/5, jak zresztą wszystkie dodatki do Neuroshimy, ale jeśli jest się na początku zbierania dodatków, to są lepsze opcje na start.

Polecana kolejność zakupu:
1.Missisipi
2.Sharrash
3.Neodżungla
4.Vegas
5.Death Breath
6.Mephisto
7.Doomsday Machine
8.Beasts
9.Stalowa Policja
10.Dancer
11.Nowy Jork
12.Smart
13.Iron Gang
14.Troglodyci
15.Sand Runners
16.Uranopolis
(Lista utworzona na podstawie własnych preferencji)