gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)

Rozszerzenie do gry Neuroshima Hex

cena:

31.00 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Wydawnictwo Portal

wersja językowa: polska

Opis


Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli.Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.Opis armii: Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-12-01 Dziesiąta armia do Neuroshimy autor: Jakub Seelau

Dziecko Molocha i Neodżungli. Jeśli podobały się tobie te armie, to tutaj też się odnajdziesz. Ze specjalnych jednostek mamy tutaj działka Gaussa i nieśmiertelnego Bio-droida. Znalazło się także miejsca na dwa terrory, wcześniej widziane w Stalowej Policji. Ciekawa opcja do gry, jednak stoi w rozkroku między swoimi rodzicami. Mamy ok jednostki walczące wręcz i tarczowników tak jak w Neodżungli, a także mocne jednostki strzeleckie jak w Molochu. Jednak przez to armia nie ma konkretnej specjalizacji, za to stara się złapać trochę każdego ze światów. Na pewno są osoby zainteresowane tego typu rozgrywką, ale personalnie sięgając do pudełka wolę raczej wybrać jednego z rodziców, niż Smarta.

Polecana kolejność zakupu:
1.Missisipi
2.Sharrash
3.Neodżungla
4.Vegas
5.Death Breath
6.Mephisto
7.Doomsday Machine
8.Beasts
9.Stalowa Policja
10.Dancer
11.Nowy Jork
12.Smart
13.Iron Gang
14.Troglodyci
15.Sand Runners
16.Uranopolis
(Lista utworzona na podstawie własnych preferencji)