GRY STRATEGICZNE
Neuroshima HEX: Missisipi
Nowa armia do Neuroshimy Hex (2.5)
cena:
27.00 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 45 min.
wydawca: Wydawnictwo Portal (2014)
kod kreskowy: 5908310266534
wersja językowa: polska
Opis
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Nowy armia do hexa, to... kolejna zmiana w sposobie wydania. Znów mamy, tak jak dawniej, grube, porządne żetony, natomiast pozostałe znaczniki (punkty życia, rany) mają znacznie większą średnicę niż w innych tytułach z serii. No cóż, jednolitość w NH 2.5 to już zamierzchła przeszłość, grunt, że jakość jest dobra. Grafiki pierwsza klasa!
Armia bardzo przypadła mi do gustu. Jest innowacyjna, ale nie wywraca mechaniki do góry nogami tak jak Mefisto i zwłaszcza Dancer. Gra się świetnie. Missisipi ma mnóstwo możliwości psucia krwi przeciwnikowi, ale jest bardzo wymagające i niełatwo nauczyć się nim grać. Dla hexomaniaków pozycja obowiązkowa.