gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Nowa edycja armii do gry Neuroshima Hex

cena:

26.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 8 lat
czas gry: od 30 do 30 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal
projektant: Michal Oracz

wersja językowa: polska

Opis


Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.

Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.
 
Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-06-28 Super dodatek autor: leser

Armia bardzo przypadła mi do gustu. W przeciwieństwie do armii z większości innych army-packów nie opiera się na jakiejś charakterystycznej cesze/mechanice. Jest tu kilka ciekawych patentów, które można wykorzystać na wiele sposobów. Porównałbym szczurki do Posterunku. Też jest to armia zmuszona do wykorzystywania uników i stosowania forteli w celu unikania obrażeń sztabu i zmaksymalizowania siły ognia - generalnie mniejszej niż w przypadku innych frakcji. Spotkałem się z twierdzeniem, że Sharrash jest niezbalansowany (zbyt słaby) na tle reszty dostępnych armii. Wydaje mi się, że jest to, tak jak w przypadku ww. Posterunku, raczej kwestia braku doświadczenia, ogrania, niż rzeczywisty „brak mocy”.