gry planszowe strategiczne > Neuroshima Hex: Stalowa Policja
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima Hex: Stalowa Policja

Neuroshima Hex: Stalowa Policja

Armia Stalowej Policji do Gry Neuroshima Hex

cena:

27.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal
projektant: Michal Oracz

wersja językowa: polska

Opis


Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.

Stalowa Policja to pierwszy z serii army packów do gry Neuroshima Hex – mini dodatków zawierających jedną wyjątkową armię do gry. Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.

 Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów
  • Stalowej Policji
  • 1 znacznik sieci
  • 2 znaczniki Stalowej Policji
  • 15 znaczników ran
  • instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-05-21 Prawo ponad wszystko! autor: rafalm

Bardzo ciekawy dodatek, zawierający dość klasyczną armię do Neuroshimy Hex. Gra się nią podobnie do armii z podstawki, a wyróżnikiem Stalowej Policji jest dość duża ilość jednostek, z których jedną z ciekawszych są sędziowie, posiadający zdolność odbijania ataków i rażenia nimi przeciwników. Wadą armii, z którą trzeba się liczyć jest mała ruchliwość, więc taktyka jej użycia polega na tworzeniu silnych, okopanych pozycji, z których można razić wroga ogniem. Przy umiejętnym zbudowaniu zasieków niełatwo jest zaskoczyć policjantów, a prawo zostanie szybko i skutecznie wyegzekwowane!

Armia dzięki swojej uniwersalności oraz dość klasycznym umiejętnościom jest doskonałym wyborem zarówno dla graczy doświadczonych, jak i dopiero rozpoczynających swoja przygodę ze światem NH. Dobra siła ognia i znaczne zdolności obronne zdecydowanie równoważą braki mobilności, co sprawia że gra Stalową Policją jest bardzo przyjemna.
dodano: 2012-05-18 nareszcie autor: leser

Wreszcie Portal poszedł po rozum do głowy i zaczął wydawać, to co jest esencją NH, czyli armie, bez kolejnych dużych pudeł, dziwnych i niekoniecznie potrzebnych bajerów. Oczywiście gliwickie wydawnictwo "nie byłoby sobą" nie popełniając jakiejś wtopy. Żetony Stalowej Policji są wyraźnie mniejsze i cieńsze niż żetony innych armii. Nie jest to wielki problem, mi osobiście zupełnie to nie przeszkadza, tym bardziej że zmiany nie odbiły się na trwałości wykonania, ale doprawdy nie pojmuję dlaczego zawodowcy z takim doświadczeniem na rynku jakie ma Portal nie mogą wreszcie wyprodukować czegoś do czego nie da się przyczepić...
Sama armia jest fajna, grywalna, ciekawa. Pod względem jej charakteru umiejscowiłbym ją gdzieś pomiędzy armiami klasycznymi (Hegemonia, Nowy Jork etc.) a "pokręconymi" (Vegas, Neodżungla) z lekkim przechyłem w stronę klasyki.