gry planszowe strategiczne > The Manhattan Project
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu The Manhattan Project

The Manhattan Project

Który kraj zbuduje potężniejsze bomby?

cena:

189.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 13 lat
czas gry: ok. 120 min.

wydawca: Minion Games
projektant: Brandon Tibbetts

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


A power struggle at the beginning of an atomic age. A revolutionary new technology. Who will use it to build the deadliest arsenal and become the world's dominant superpower? The Manhattan Project is a low-luck, mostly open information efficiency game in which players compete to build and operate the most effective atomic bomb program. Players do not "nuke" each other, but conventional air strikes are allowed against facilities. The game features worker placement with a twist; There are no rounds and no end-of-round administration. Players retrieve their workers when they choose to or are forced to (by running out). An espionage action allows a player to activate and block an opponent's building, representing technology theft and sabotage.

Jak to wygląda ?


Często kupowane razem z The Manhattan Project:



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-07-27 Świetna gra strategiczna typu worker placement autor: luckystr1ke

Gra w realiach produkowania zasobów, dysponowania pracownikami, ulepszania wiedzy pracowników, zdobywania gotówki, pozyskiwania planów budowy bomb jądrowych i innych, obrony i ataku swojej bazy, jest świetna.

Polecam rozgrywkę w 2 i więcej osób. Szczególnie ze zmysłem strategicznym. Dla osób lubiących klimat projektu manhtan idealna.
dodano: 2016-08-22 Worker placement z twistem autor: pogons

Manhattan Project to (nie)typowy worker placement o budowaniu bomb atomowych. Co go wyróżnia wśród wielu podobnych mu gier to sposób rozstawiania swoich workerów na planszy. Zaniechano to efekt drobnych kroczków - kładziesz jednego workera i robisz jedną akcję na rzecz robienia kilku akcji naraz (combo time baby:)

Gracz może umieścić jednego workera na planszy głównej...i dowolną ilość w swoich budynkach (które działają podobnie do pól na planszy). Sprawia to że w jednym ruchu możemy wykonać nawet kilkanaście akcji. Gdy połączymy to z celem gry jakim jest zdobycie jako pierwszy określonej liczby punktów - mamy w efekcie grę w której nigdy do końca nie wiadomo kto prowadzi, gdyż w teorii można w jednym swoimi ruchu zdobyć wszystkie potrzebne punkty do wygranej.

Ciekawą jest również opcja zdejmowania workerów, gdyż do tego momentu blokują one zajęte pola. Na szczęście w grze występują dwa elementy interakcji, które są bardzo istotne w tym wyścigu zbrojeń. Naloty - czyli blokowanie budynków innych graczy przez ich uszkadzanie oraz szpiegostwo...czyli blokowanie budynków innych graczy przez wykorzystywanie ich dla własnych celów.

Gra jest dynamiczna (ruchy są szybkie) i prosta w zasadach (mimo możliwości wykonania wielu akcji nie ma zbyt dużych rozkmin). Jest w niej trochę interakcji negatywnej (jej poziom zależy wyłącznie od współgraczy) a czas rozgrywki to 90-120 minut. Polecam fanom worker placement!