gry planszowe strategiczne > Unstoppable (edycja angielska)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Unstoppable (edycja angielska)

Unstoppable (edycja angielska)

Wyrusz na wielką przygodę w kosmosie!

cena:

239.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 2
wiek: od 14 lat
czas gry: od 30 do 90 min.

wydawca: Renegade Game Studios (2025)
nr katalogowy: RGS2732
kod kreskowy: 810011727328
projektant: John D. Clair

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


On the city-planet of Ceres II, every alleyway invites a quick and quiet death. In the lush forests of Virenos, a single misstep could land you in the belly of a beast. The harsh wasteland of Mithras holds both grave danger and a great treasure for those who search its stacks of discarded rubbish. Amidst this chaos, you find yourself thriving, learning, and growing — a child of rank, touched by fate — but a new danger shadows the future of all three worlds. Gather your allies and sharpen your skills, for the darkest days are yet to come.

Unstoppable is a solo or co-operative roguelike, momentum deck-building game. Use card crafting and deck building wisely in the face of unlimited threats, maintaining action and card-draw momentum to become unstoppable!


Informacje dot. bezpieczeństwa


WARNING CHOKING HAZARD - small parts Not for children under 3 years CE Certified

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2025-03-26 Znakomity solo deck-builder autor: Darek Kuźma

Nie miałem wcześniej do czynienia z mechaniką card-craftingu Johna D. Claira, najbliżej jej było do wkładania kart do koszulek z obrazami w "Canvas", ale po "Unstoppable" zapisałem sobie, żeby jak najszybciej spróbować innych gier korzystających z tego prostego, ale jakże solidnego sposobu tworzenia różnorodnych opcji w grach planszowych.

W "Unstoppable" - osadzonym w klimatach s-f/space opery karcianym boss-batlerze, w którym trzeba ciągle upgrade'ować swoich sojuszników i karty taktyki, żeby stawiać czoła coraz bardziej wymagającym przeciwnikom i w końcu dopaść głównego bossa przed minięciem zależnej od poziomu trudności liczby tur - card-crafting sprawdza się fenomenalnie. Mamy wystawkę z różnego rodzaju fajnymi rzeczami, z której kupujemy za pieniądze (jest ich zawsze za mało) karty i wkładamy do koszulki z jedną z naszych kart - trick polega na tym, że każda karta z czymś pozytywnym dla nas ma z tyłu jakiś upgrade dla przeciwników, z którymi walczymy. A że gra polega na mieleniu narastającej liczby kart co najmniej kilka razy, nasze upgrade'owane super-karty po wykorzystaniu są odwracane i zamieniają się w super-przeciwników, których trzeba pokonać, żeby znowu nasze super-karty zdobyć i móc pokonywać kolejnych super-przeciwników.

Gra zaczyna się powoli i dosyć nerwowo, ale szybko eskaluje w różne ciekawe i mało spodziewane rejony. Dochodzą do tego jeszcze bowiem coraz mocniejsze karty, które zdobywamy na rękę co turę (z sześciu różnych puli kart), a do których też warto dodawać różne upgrade'y - i które też zamieniają się po jakimś w czasie w mocniejszych przeciwników (dobieranych losowo, tak że nie wiadomo na początku, co znajduje się z tyłu naszej karty).

Gra daje kilka różnych sposobów modyfikowania zagrożenia i planowania do przodu, ale jest jednocześnie na tyle ekscytująca w swojej lekkiej losowości i nieprzewidywalności, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. W podstawce (mają być dodatki) są cztery grywalne postaci (każda nakierowana na nieco inny rodzaj grania, bo mająca inne startowe karty), trzech bossów i kilkadziesiąt różnych kart z różnymi symbolami, słowami kluczowymi i innymi aspektami, które pozwalają tworzyć świetne kombosy lub patrzeć ze zgrozą, jak nas przeciwnicy miażdżą.

Na chwilę obecną moją ulubioną grą z cyklu gier solo od Renegade Games pozostaje "Warp's Edge", ale głównie dlatego, że dodatki wprowadziły do niej wiele świeżości. Po zagraniu ponad dwudziestu partii w "Unstoppable" nadal nie mam dość i z odpowiednimi dodatkami tytuł ten może stać się jednym z moich ulubionych doświadczeń jako gracza solo.