GRY STRATEGICZNE
Turbo: W strugach deszczu (edycja polska)
Trudne warunki pokażą, kto jest najlepszym kierowcą!
cena:
127.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 7
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 60 min.
wydawca: Rebel.pl (2024)
nr katalogowy: HTEX1
kod kreskowy: 824968111024
projektant: Asger Harding Granerud , Daniel Skjold Pedersen
wersja językowa: polska
pasujące koszulki: Standard USA (57 szt.)
Opis
Turbo: W strugach deszczu to rozszerzenie wprowadzające ulepszenia dopływu powietrza, które pomogą w chłodzeniu pojazdów, elementy niezbędne do wprowadzenia siódmego gracza oraz dwa zupełnie nowe tory wyścigowe. Grand Prix Japonii odbywa się zaraz po gwałtownej ulewie. Przed zdradzieckimi zakrętami zalegają ogromne kałuże, utrudniające zmniejszanie prędkości. Z kolei niesławny tor w Meksyku oferuje pełne napięcia doświadczenia dla weteranów kierownicy. Tutejsze szykany wymagają zarówno utrzymania prędkości, jak i precyzji. Każdy z torów to zupełnie nowe wyzwanie!
Czym jest Turbo?
To ekscytująca gra planszowa, która przeniesie Cię na fotel kierowcy uczestniczącego w chaotycznych wyścigach z lat 60. Jej główny mechanizm to proste i intuicyjne zarządzanie kartami. Wybranie odpowiednich ulepszeń pozwoli Twojej wyścigówce na lepsze wchodzenie w zakręty, a także zapewni odpowiednie chłodzenie i utrzymanie największej możliwej prędkości. Ostatecznie jednak wszystko zależy od Twoich umiejętności!
Dodatek do znakomitego Turbo oferuje nam kilka nowości:
1. Dwa nowe tory. Jeden z nich jest zapętlony, z wiaduktem, w związku z czym samochody poruszają się pozornie pod prąd. Trzeba się oswoić.
2. Woda. Kałuże na torze powodują konieczność dobrania karty Turbo przy redukcji biegu. Czy ktoś się jeszcze nie domyślił, że woda jest głównie przed zakrętami?
3. Szykany. Dwa zakręty w bezpośrednim sąsiedztwie. Posiadają wspólny żeton warunków drogowych, budkę z fotoreporterami itp. Można je przeskoczyć w jednym ruchu.
4. Agresywne legendy. Automatyczni gracze też mogą przeskoczyć dwa zakręty w jednym ruchu. Co jest oględnie mówiąc niemiłe.
5. Superchłodzenie. Pozwala wyciągnąć i odrzucić kartę Turbo ze stosu, nie z ręki. Bardzo przydatne na nowych torach z wodą.
6. Siódmy gracz. Samochód, mata i komplet kart startowych. Fantastyczna sprawa – nawet jeśli nie mamy siódmej osoby, to pozwala zwiększyć liczbę automatycznych kierowców. W końcu im więcej samochodów na torze, tym ciekawiej.
7. Nowe karty ulepszeń i sponsorów. To tu pojawiają się karty z superchłodzeniem.
Jak się w to gra? Trudniej. Trzeba lepiej planować ruchy, szczególnie przed zakrętami, gdzie jest woda. Automatyczni gracze potrafią być naprawdę szybcy, zwłaszcza jeśli pogoda nam nie pomaga. Przed zabraniem się za dodatek zdecydowanie należy najpierw przejść całość gry podstawowej.
Czy warto ten dodatek mieć? TAK!!!