gry planszowe strategiczne > The Guild of Merchant Explorers
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu The Guild of Merchant Explorers

The Guild of Merchant Explorers

Zostań najlepszym kartografem!

cena:

219.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 45 do 45 min.

wydawca: Alderac Entertainment (2022)
nr katalogowy: AEG7102
projektant: Matthew Dunstan , Brett J. Gilbert

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


In The Guild of Merchant Explorers, each player starts with one city on their personal map board.

Shuffle the deck of terrain cards, then reveal most of these cards one by one. Based on the terrain revealed, each player places on their board cubes that are connected to their starting city or other cubes. You want to complete areas on your board, cross the seas to new land, and establish new cities on the board. You can explore capsized ships for treasure — which gives you special placement capabilities — and create linked connections between locations to score bonus points. Common objectives can be completed by all players, with those who complete it first scoring more points.

At the end of a round, all cubes are removed from each board, leaving only the cities behind, so if you don't establish new cities, you'll be stuck in the same places.

The Guild of Merchant Explorers contains multiple copies of four different maps, and the game is designed so that you can play remotely with one or more copies.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-06-04 Zaawansowane "Królestwo w budowie" autor: badum

Świetna gra, która sprawia wrażenie bardziej gamerskiej wersji "Królestwa w budowie" i to bez niepotrzebnego komplikowania rozgrywki. Oprócz wykładania kostek na planszę na odpowiedni typ terenu mamy tu:
1) Rewelacyjne, indywidualne specjalne zdolności które bardzo zmieniają grę i dają dużą satysfakcję za każdym razem kiedy z nich korzystamy.
2) Przejrzysty system dobierania kart z terenem, który sprawia że co prawda nie wiemy w jakiej kolejności podejdą karty, ale mamy 100% pewność jakie się jeszcze pojawią w danej rundzie - co pozwala nam sensownie zaplanować przyszłe ruchy.
3) Karty skarbów, czyli bonusy które dodają dodatkowe indywidualne sposoby punktowania
4) Różnorodne mapy i cele wspólne, które zwiększają bardzo regrywalność gry

Jedyny minus to dość ciasna mapa, na której komponenty mieszczą się raczej na styk, ale nie przeszkadza to w rozgrywce na tyle żeby definitywnie psuć przyjemność z gry.