gry planszowe strategiczne > Wojna Szeptów
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Wojna Szeptów

Wojna Szeptów

Pokieruj sekretnym stowarzyszeniem w bitwie pięciu mocarstw

cena:

204.90 184.40 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 30 do 60 min.

wydawca: Galakta (2021)

wersja językowa: polska

pasujące koszulki: standard ccg (40 szt.)

Opis


Wojenna zawierucha nigdy nie ustaje, gdy pięć potężnych imperiów walczy o dominację nad światem. Zastępy ich wojsk przemierzają niezliczone, przesiąknięte krwią pobojowiska w nieustającym marszu ku chwale. Postrzępione sztandary łopoczą na wietrze w niemym manifeście potęgi każdego z mocarstw. Zaciekłość Niedźwiedzia. Duma Lwa. Wytrzymałość Konia. Dalekowzroczność Orła. Siła Słonia. Gdy nadejdzie świt, świat zmieni się na zawsze i tylko jedno imperium będzie władać wszystkimi pozostałymi… Ale to pośród cieni kryją się prawdziwe siły… Wąż, Pająk, Kruk i Szczur. To nie konflikt wielkich mocarstw, o którego wyniku zadecyduje potęga na polach bitew. To rozstrzygana w dworskich zakamarkach wojna, w której placem boju jest zawiła sieć intryg, a orężem są kłamstwa i spryt.

Wojna Szeptów to oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych.

Zawartość gry:

Plansza główna – 4 plansze gracza – 40 kart imperiów – 20 żetonów lojalności – 36 żetonów agentów – 100 znaczników oddziałów – 1 instrukcja

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-08-23 autor: Nuctermeron

Fenomenalna gra. Połączenie area control, gry blefu oraz gry wojennej. Co jest intrygującego w Wojnie szeptów jeśli chodzi o ten gatunki?
1. Nie zawsze nam zależy żeby imperium ktore radzi sobie dobrze, radziło sobie tak samo do końca gry
2. Musimy prowadzić silną gre nad stołem, bez większej interakcji. Wpuścimy wroga w maliny udając że nie obchodzi nas imperium które może być później czarnym koniem, a może inaczej, postawimy wszystko na jedną karte i będziemy pompować 2 potężne imperia?
3. Gra wojenna w której nie prowadzimy wojsk a szepczemy do ucha generałom pięciu imperiów

Gra ma niesamowity klimat bez dużego uniwersum, ponadto mechanika jest na tyle inowacyjna, że gra nigdy nie będzie wyglądać tak samo. Wydana również całkiem ładnie, ale jedynym mankamentem jest fakt że cena jest za dużo w stosunku do tego co jest w pudełku, dosłownie wieje w nim pustkom, a insert jest zaprojektowany choćby do innej gry. Na sam koniec jednak ze szczerego serca 9/10