gry planszowe strategiczne > Scythe: Igrając z wiatrem
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Scythe: Igrając z wiatrem

Scythe: Igrając z wiatrem

Rozszerzenie do Scythe wprowadzające okręty powietrzne

cena:

109.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 7
wiek: od 14 lat
czas gry: od 70 do 140 min.

wydawca: Phalanx Games (2)

wersja językowa: polska

Opis


Igrając z Wiatrem to drugie rozszerzenie do gry Scythe. Dodaje 2 moduły, których można używać razem lub osobno dla dowolnej liczby graczy, z podstawową wersją gry lub innymi rozszerzeniami. Moduły te zapewniają więcej opcji strategicznych, ale nie wymagają ich wykorzystania. Nowym graczom zalecamy, aby przed wprowadzeniem rozszerzenia spróbowali zagrać w bazową wersję Scythe.



Rozszerzenie wprowadza do gry:


okręty powietrzne: 7 plastikowych figurek z przeźroczystymi podstawkami (po 1 w kolorze każdej z frakcji) dzięki którym rozgrywka w Scythe uzyska całkowicie nowy wymiar;
16 kart okrętów powietrznych, za pomocą których wyznaczone zostaną cechy okrętów powietrznych
będą one zatem inne dla każdej z kolejnych rozgrywek;
8 kart rozstrzygnięć, które pozwolą na zmianę warunków zwycięstwa – finalnej punktacji. Ich wykorzystanie zapewni jeszcze większą regrywlaność Scythe;
karty i zasady Automy dla dwóch nowych modułów gry.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2018-10-31 autor: dkubinski

"Igrając z Wiatrem" (org. "The Wing Gambit") to drugie rozszerzenie do gry "Scythe". W odróżnieniu od "Najeźdźców z Dalekich Krain" jest pełnoprawnym rozszerzeniem, wprowadzającym nowe jednostki, zasady, a nawet warunki zwycięstwa.

Samo pudełko to to, za co kochamy "Scythe" - piękna grafika Jakuba Różalskiego. Wyłaniający się z mgieł monumentalny stalowy gigant, wieśniacy na łące rodem z Chełmońskiego - magia! Po otwarciu ukazuje się to, na co czekały pokolenia. Jak mawiał Benek w "LEGO: Przygoda" - statek, statek, statek, statek! Pod nimi podstawki, kafle, karty Automy, instrukcje i karta osiągnięć.
Karty okrętów, osiem agresywnych i tyleż pasywnych. Będą określać zdolności, jakie w danej grze będą posiadać nasze maszyny, ich zasięg i ładowność.
Osiem kart rozstrzygnięć. Ten moduł zastępuje regułę "nagłej śmierci" - teraz gra nie kończy się w chwili zdobycia szóstej gwiazdki, ale po spełnieniu warunków podanych na karcie.
Same statki są solidne, ciężkie. Może nie aż tak barokowe, jak niektóre mechy, ale bardzo ładne. Na podstawkach stoją stabilnie.

Dodatek potrafi dostrzec mocno zmienić rozgrywkę. Na uwagę moim zdaniem zasługuje moduł okrętów - ich zdolności w rękach wprawnego Scythisty mogą być mordercza bronią.
Mniej przekonują mnie karty rozstrzygnięć. Zawsze lubiłem ideę "nagłej śmierci" i odraczanie końca gry o turę lub więcej wydaje mi się niepotrzebne. Ale oczywiście - kto co lubi.

"Igrając z Wiatrem" warto mieć, jeśli Kosa ląduje na waszych stołach często i potrzebujecie więcej urozmaicenia i kombinowania. Nie zawiedziecie się.