gry planszowe strategiczne > Okko Era of the Asagiri
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Okko Era of the Asagiri

Okko Era of the Asagiri

Taktyczna gra dla 2 osób, ze ślicznie wykonanymi elementami w dalekowschodnim klimacie

cena:

125.00 99.00 PLN
(najniższa cena z 30 dni: 99)
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 40 min.

wydawca: Asmodee
projektant: Laurent Pouchain

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


In this period of upheaval, commonly called the Era of the Asagiri, or Era of Mist, the Empire is torn apart by a civil war.

Far from the battlefields, Okko, the masterless ronin, leading a small band of Demon Hunters, wanders throughout the lands of the Empire. He is followed by Noburo, a strange red-masked giant, and by mercenaries met during his travels.

The empire hides in its midst many mysterious secrets, and the small band of adventurers will have to make the most of their guile in order to avoid falling into the many traps laid by the Oni Warau and other Evil Creatures.

Okko, Era of the Asagiri, is a tactical game for two players using beautifully illustrated modular game tiles, with a large number of characters, cards and dice.

Thanks to simple rules, you will be able to lead a group of Demon Hunter or control a clan of Evil Creatures.

Gather you band, recuit mercenaries, choose your equipment and be a skilled tactician, for at the end of combat, there will be only one winner!

 

Box contains:

- 1 rulebook,
- 1 adventure booklet,
- 6 double-sided floor tiles,
- 20 cutouts of characrers and their profile cards,
- 25 equipment cards,
- 10 special dice,
- 2 six-sided dice.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2009-05-23 Taktyczni samuraje;) autor: pogons

Gra Okko osadzona jest w klimacie kraju kwitnącej wiśni w czasach samurajów i gejszy. Oprawa graficzna bazuje na komiksie wydawanym min. we Francji o takim ze samym tytule. W skrocie chodzi o to ze sa dwie bandy: jedna dobra, druga zla i sie ze soba naparzaja:D

Jesli chodzi o oprawe graficzna to jest bardzo ladna, zarowno postaci, karty jak i modularna plansza wpasowuja sie w klimacik samurajskich podchodow. Jedyne do czego mozna sie doczepic to podstawki do postaci ktore nie pasuja (ewidentnie odstaja od szaty graficznej).

Sama mechanika gry to typowa gra taktyczna podobna do gier komputerowych jrpg gdzie kazdy gracz ma swoja grupe postaci ktorymi wykonuje wszystkie ruchy po czym robi to rywal. Postaci posiadaja rozne charakterystyki takie jak atak, oborne i poruszanie sie oraz zdolnosci specjalne. Na poczatku gracz rzuca kosciami inicjatywy. Wystepuja na nich symbole ktore mozna wykorzystac do zwiekszania statystyk lub/i wykorzystania zdolnosci specjlanych. Walka polega na porownaniu statystyki ataku (atakujacego) ze statystyka obrony (broniacego sie) plus modyfikatory ze zdolnosci specjalnych/kosci oraz rzut kostka. Wynik rozpatruje sie wg tabelki.

Gra posiada kilka wlasnych scenariuszy ale glownie nastawiona jest na inwencje tworcza graczy. Ogolnie rozgrywka daje sporo mozliwosci ale nie ma szalu.