gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX 3.0: Mephisto
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX 3.0: Mephisto

Neuroshima HEX 3.0: Mephisto

Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

cena:

31.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: od 45 do 90 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2016)
projektant: Michal Oracz , Michał Herda

wersja językowa: polska

Opis


Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą!
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.
W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.
Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce.
Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii.
Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-12-01 Czwarta armia do Neuroshimy autor: Jakub Seelau

Gdyby opisać Mephisto jednym zdaniem, to byłoby to: Taki lepszy Dancer. Założenia są podobne, tylko zamiast 3 mocnych jednostek mamy jedną, ale za to jesteśmy w stanie ją ulepszać modułami. Te moduły, czy tak właściwie wszczepy można uruchamiać podczas swojej tury, by zyskać różnego rodzaju bonusy. Odepchnięcie, roszada, ruch wywołanie bitwy to tylko część opcji. Jest to dodatek na tyle unikalny, że ciężko jest przejść koło niego obojętnie. Jeżeli granie armiami nie sprawia ci satysfakcji, a chciałabyś/chciałbyś używać pojedynczej maszyny zagłady, to jest strzał w dziesiątkę.

Polecana kolejność zakupu:
1.Missisipi
2.Sharrash
3.Neodżungla
4.Vegas
5.Death Breath
6.Mephisto
7.Doomsday Machine
8.Beasts
9.Stalowa Policja
10.Dancer
11.Nowy Jork
12.Smart
13.Iron Gang
14.Troglodyci
15.Sand Runners
16.Uranopolis
(Lista utworzona na podstawie własnych preferencji)