gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX 3.0: Dancer
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX 3.0: Dancer

Neuroshima HEX 3.0: Dancer

Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

cena:

31.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: od 45 do 90 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2012)
projektant: Rustan Håkansson

wersja językowa: polska

Opis


Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty próbują wywalczyć sobie prawo do życia na postapokaliptycznych pustkowiach. Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.
Dancer był pierwotnie opublikowany jako plik PDF na łamach serwisu BoardGameGeek.com gdzie cieszył się olbrzymim uznaniem fanów gry. Po długich miesiącach testów i balansowania tej niezwykłej armii mamy przyjemność opublikować ją jako oficjalna armia do Neuroshimy Hex.
Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-12-01 Drugi dodatek do Neuroshimy autor: Jakub Seelau

Dancer to bardzo specyficzna armia. Zresztą nazwanie jej armią to przesada. Mamy tutaj do czynienia z trzema jednostkami służącymi za sztaby. Każda z nich ma 10 punktów życia. 3*10 to 30, czyli więcej, niż wszystkie inne armie, ale jest jeden haczyk. Umiera jedna jednostka, to przegrywasz grę. Z tego powodu dysponowanie surowcem, jakim jest życie, staje się jeszcze ważniejsze. Oprócz tych trzech postaci mamy w talii same żetony natychmiastowe. Nie musimy ich jednak zagrywać, ponieważ zawsze istnieje opcja odrzucenia wszystkich trzech dobranych, by wykonać taniec i dowolnie pozamieniać miejscami i poobracać jednostki.
Jest to dodatek, który bardzo odświeża rozgrywkę, dlatego polecam go każdemu, kto znudził się standardowymi armiami.

Polecana kolejność zakupu:
1.Missisipi
2.Sharrash
3.Neodżungla
4.Vegas
5.Death Breath
6.Mephisto
7.Doomsday Machine
8.Beasts
9.Stalowa Policja
10.Dancer
11.Nowy Jork
12.Smart
13.Iron Gang
14.Troglodyci
15.Sand Runners
16.Uranopolis
(Lista utworzona na podstawie własnych preferencji)