gry planszowe rodzinne > Small World - Be Not Afraid...
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Small World - Be Not Afraid...

Small World - Be Not Afraid...

Nie bój nic!

cena:

69.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Days of Wonder

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Dzięki dodatkowi Small World: Be not Afraid, wasze rozgrywki uatrakcyjni pięć nowych ras: barbarzyńcy, homunkulusy, pixies, pigmeje i leprechauny. W zestawie znajdziecie także 5 nowych specjalnych mocy oraz praktyczną, plastikową tackę, w której znajdzie się miejsce nie tylko na żetony z tego dodatku, ale także z dodatków wcześniejszych oraz nie wydanego jeszcze rozszerzenia Necromancer Island.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-11-25 dla każdego autor: Krzysztof Rudnicki

Small World - Be not afraid - jest jednym z mini dodatków. Najważniejsze - dostajemy kilka nowych ras i cech, co daje nam większe zróżnicowanie w czasie wyboru ras. Dodatkowo - i tu wielki plus dla wydawcy - dostajemy pudełko, gdzie można pomieścić zarówno rasy jak i wszystkie żetony. Kupiłem 5 mini dodatków jednocześnie, wszystko idealnie mieści się w pudełka.
dodano: 2014-11-04 Więcej Ras autor: Corqan

Kolejny dodatek do Small World jednej z moich ulubionych gier. Dostajemy pięć dodatkowych ras oraz pięć nowych umiejętności. Rasy są bardzo zróżnicowane, 2 rasy posiadają negatywne umiejętności jednak rekompensuje to ich liczebność (mowa o Barbarzyńcach i pixies). Pigmaeje i homonkolusy mają ciekawe zdolności, które potrafią być bardzo dobre, jednak moimi faworytami są leprechauny, którzy mogą zostawiać garnki ze złotem. Jest to super umiejętność dzięki której można dużo kombinować ;-)
Umiejętności również fajnie urozmaicają grę. Imperial i corrupt są bardzo potężnymi zdolnościami, które każdy chce mieć. Umiejętności barricade i catapult są ciekawe i zmieniają trochę strategię gry. Tylko zdolność mercenary do mnie nie przemawia i jej nie lubię.
Warto wspomnieć że do dodatku jest dodana tacka, w której można przechowywać rasy z tego oraz poprzednich dodatków.
Elementy jak w podstawowje grze wydane są wspaniale, grafiki sa ładne i zabawne.
Jest to dodatek, który każdy fan Small Worlda musi posiadać.
dodano: 2013-02-15 autor: pawelacb

Dodatek który do podstawowej wersji gry wprowadza pięć nowych ras i również pięć cech specjalnych. Niewątpliwie dodatek bardzo pożądany i potrzebny, urozmaica rozgrywkę, więcej ras i cech to więcej zabawy. Pudełko na żetony bardzo fajne i przydatne. Chodź wydaje się że dodatek nie ma wad to w moim odczuciu zaburza grę i wypych niektóre z podstawowych ras w niej zawartych na margines. Dzieje się tak z powodu nowych ras które występują w dużej liczbie i niemal zawsze stają się kąskiem dla wszystkich grających. Wróżki czy barbarzyńcy to rasy bardzo liczne, dają duże możliwości szybkiego podboju, chyba wręcz za duże. Z kolei leprechauny (chyba najlepsza rasa z dodatku) dają sporo dodatkowych punktów dzięki garnkom złota. W związku z tym część ras z podstawy jest "trędowata" i nikt ich nie wybiera, chyba że mają naprawdę wyjątkową cechę specjalną. Dziwi mnie też samo wyważenie ras w dodatku. O ile 3 rasy które wymieniłem wydają się bardzo korzystne o tyle w przypadku homunkulusów wszystko zależy od tego jak długo będą pomijane przy wyborze ras. Dziwna też jest sytuacja z pigmejami, niby świetna opcja rzutu kością nie jest wcale aż taka świetna ponieważ samych pigmejów jest jak na lekarstwo. Czasami można jakiegoś pigmeja dzięki temu uratować ale to za mało, może jak by były 3-4 dodatkowe żetony tej rasy to widział bym w tym sens. Co do cech specjalnych to większość jest świetna i dobrze wykorzystana może dać dużą przewagę i sporo zabawy. Wyjątek stanowi chyba jedynie cecha corrupt która nie wiele wnosi, mało jest momentów w grze w których wybór tej cech przyniósł by realną korzyść. To moja subiektywna opinia. Szkoda części ras z podstawy tak jak i części cech specjalnych które stały się całkowicie nieatrakcyjne po wprowadzeniu do gry tego ( i nie tylko) dodatku.
dodano: 2012-12-07 pudełko! autor: Konrad Szymański

Wreszcie producent pomyślał o pudełku, szkoda tylko że nie ma w nim miejsca na karty zdarzeń.
Mimo to chyba najlepszy dodatek i to nie dzięki pudełku, które wreszcie porządkuje chaos jaki panował wcześniej w moich dodatkach. Rasy z wieloma jednostkami i z ciekawymi ograniczeniami, Special Powers do rabowania przeciwnika, płacenia za zwycięswo czy tak popularnego barykadowania się na planszy. Czego chcieć więcej?
Najlepszy z pośród mini dodatków do Small Worlda :)