gry planszowe rodzinne > Alhambra Mury miasta
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Alhambra Mury miasta

Alhambra Mury miasta

Trzeci dodatek do Alhambry

cena:

69.90 PLN
wysyłamy w: 3-5 dni
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:

liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Queen Games
projektant: Dirk Henn

wersja językowa: angielska
instrukcja: polska

Opis

To rozszerzenie zawiera cztery różne moduły dodatkowe, które mogą być dokładane pojedynczo lub po kilka na raz do podstawowej wersji gry razem z modułami z pozostałych rozszerzeń. Podczas gry nadal obowiązują zasady z podstawowej wersji gry. Wszelkie zmiany, nowe zasady, nowe reguły i elementy zostały opisane w osobnej części dla każdego modułu.

1. Moduł "Mury miasta" umożliwia graczom dodawanie segmentów, lub zamykanie przejść w murach ich miast. Dostępnych jest 12 segmentów z murami miasta. Jednak, aby móc użyć takiego segmentu, gracz musi najpierw zdobyć odpowiednią kartę muru miasta.

2. "Złodzieje" to 12 nowych kart, które mogą być wzięte ze stołu. Umożliwiają one graczom pobieranie kart monet w określonej walucie podczas tury innego gracza. Jednak, tylko jedna karta może zostać zabrana, niezależnie od jej wartości. Po wykorzystaniu, karty złodziei są odrzucane.

3. "Reszta" wprowadza małą zmianę do podstawowych zasad gry. Jeżeli gracz zapłaci za dużo za budynek to od teraz otrzymuje resztę. Grający mogą kupować budynki za monety tak jak za karty monet. Dzięki temu o wiele łatwiej jest zapłacić dokładną cenę budynku.

4. Moduł "Uliczni kupcy" daje obywatelom możliwość wejścia do budynku. Podczas podliczania punktów grający otrzymują za nich dodatkowe punkty. Umiejętne ustawianie kupców jest bardzo ważne, ponieważ za każdym razem kiedy uliczny kupiec musi ustąpić miejsca dla budynku, mieszkaniec odpowiedniego koloru może wejść do nowego budynku.

Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.

Zawartość opakowania

  • 8kart elementów muru miasta
  • 12 drewnianych segmentów muru
  • 12 kart, po 3 w każdym z 4 kolorów monet
  • 24 monety w 4 walutach
  • 1 woreczek
  • 42 drewnianych mieszkańców
  • 6 okrągłych żetonów kupców
  • instrukcja

Jak to wygląda ?

Recenzje naszych klientów:

nie ma jeszcze żadnej recenzji