gry planszowe rodzinne > Skarpetkowe stwory
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Skarpetkowe stwory

Skarpetkowe stwory

Gdzie są moje skarpetki?!

cena:

99.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 6 lat
czas gry: od 15 do 25 min.

wydawca: Galakta (2021)
nr katalogowy: PL-SP01
projektant: Par Liesbeth Bos , Anja Dreier-Brückner

wersja językowa: polska

Opis


Skarpetkowe stwory to gra o prostych zasadach, jednak wymagająca przemyślanych działań i sprytu, dzięki czemu pozwoli dobrze się bawić nie tylko dzieciom, ale i ich rodzicom. Ponadto do gry wprowadzona została mechanika legacy, dzięki której gra rozwija się z każdą kolejną rozgrywką! Zdobywane skarpetki posłużą graczom do wyklejenia ścieżki do jednego z tajemniczych pomieszczeń, za których zamkniętymi drzwiami znajdziecie nowe zasady i specjalne elementy gry, takie jak…. Zresztą, przekonacie się sami!

Zawartość gry:
● 1 pudełko z planem domu i ukrytymi przegródkami ● 1 trójwymiarowa plansza ● 4 plastikowe figurki stworów ● 4 pionki graczy ● 36 kafelków ● 16 żetonów ● 40 skarpetek ● 5 kostek ● 1 woreczek ● Instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-11-13 memory na sterydach autor: Miszon

Skarpetkowe stwory to gra przeznaczono typowo dla dzieci - nie ma co się oszukiwać, że dorośli będą w nią grali. Ale z drugiej strony na tyle sprytnie zrobiona, że choć to w zasadzie memory, to dorośli grając z dziećmi nie będą się też nudzić.
Bo jest to memory na sterydach w dodatku z wplecioną mechaniką typu "legacy", czyli gry zmieniającej się wraz z upływem kolejnych rozgrywek.
Celem graczy jest, jak to w memory, zbieranie par. W tym przypadku kolorowych skarpetek. Które możemy pobrać z woreczka w nagrodę za poprawne wskazanie pary konkretnych pól. Ale do tego mamy jeszcze poruszające się po planszy duchy, którymi możemy kraść zebrane skarpetki przeciwnikom i blokować ich ruchy. Pod duchami bardzo sprytnie schowane są kostki, które się obracają kiedy ruszami pionkami (nie widzimy ich, więc nie wiemy którą stronę wskazują) - kostka może pokazać że "duch śpi", więc jego moc nie działa lub też "jest aktywny", więc kradnie skarpety.
Dodatkowo z każdą rozgrywką zaznaczamy na wnętrzu pudełka, które jest jednocześnie jakby planszą i "mapą domu", postęp rozgrywki. Kiedy ślady doprowadzą do drzwi kolejnego pomieszczenia, otwieramy je. W tym momencie działa wspomniany element legacy: pojawiają się modyfikacje zasad rozgrywki typu mniejsza/większa plansza, nowe moce potworów, czy "znajdźki" które są ukryte na planszy, itp. Jeśli wypełnimy pewne "achievementy", dostajemy naklejki które nalepiamy wewnątrz instrukcji, co otwiera nam kolejne opcje, itp. itd. Ten mechanizm bardzo wciąga dzieci do kolejnych rozgrywek.
Jednakże nie ma się co oszukiwać, to nadal prosta gra, przeznaczona raczej dla mniejszych pociech, myślę że idealnym wiekiem będzie 5-8 lat.