gry planszowe rodzinne > Azul: Letni Pawilon
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Azul: Letni Pawilon

Azul: Letni Pawilon

Kolejna odsłona przepięknej gry logicznej o układaniu witraży

cena:

154.90 138.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: od 30 do 45 min.

wydawca: Lacerta
projektant: Michael Kiesling

wersja językowa: polska

Opis


Na przełomie XVI i XVI wieku król Manuel I zlecił największym portugalskim rzemieślnikom budowę wspaniałych budynków. Po ukończeniu pałaców Evora i Sintra król starał się zbudować letni pawilon ku czci najsłynniejszych członków rodziny królewskiej. Ta konstrukcja była przeznaczona dla najbardziej utalentowanych rzemieślników - których umiejętności odpowiadają splendorowi, na jaki zasługuje rodzina królewska. Niestety, król Manuel I zmarł przed rozpoczęciem budowy.

W Azul: Letni Pawilon gracze wracają do Portugalii, aby wykonać zadanie, które nigdy się nie rozpoczęło. Jako mistrzowski rzemieślnik musisz użyć najlepszych materiałów, aby stworzyć pawilon letni, unikając przy tym marnowania zapasów. Tylko najlepsi sprostają wyzwaniu, jakim jest uhonorowanie portugalskiej rodziny królewskiej.

Azul: Letni Pawilon trwa sześć rund, a w każdej rundzie gracze dobierają płytki, a następnie umieszczają je na swojej planszy, aby zdobyć punkty. Każdy z sześciu kolorów płytek jest dzika podczas jednej z rund.

Na początku każdej rundy losuj losowo płytki z torby, aby napełnić każdą z pięciu, siedmiu lub dziewięciu fabryk czterema płytkami każda. W razie potrzeby losuj płytki, aby uzupełnić dziesięć miejsc zaopatrzenia na centralnej tablicy wyników. Następnie gracze na zmianę dobierają płytki. Możesz wybrać zabranie wszystkich kafelków o dzikim kolorze z fabryki i umieszczenie ich obok swojej planszy; jeśli w fabryce znajdują się jakieś dzikie płytki, musisz wziąć jedną z nich. Umieść wszystkie pozostałe płytki na środku stołu. Alternatywnie, możesz wziąć wszystkie płytki o innym niż dzikie kolorze ze środka gry; musisz także wziąć jeden dziki żeton, jeśli jest obecny.

Zawartość pudełka:

132 żywiczne płytki
4 plansze graczy
1 plansza organizacyjna
1 płytka gracza rozpoczynającego
9 żetonów warsztatów
4 znaczniki punktacji
4 żetony punktacji
1 tekturowa wieża
1 znacznik rund
1 lniany woreczek
1 instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną