gry planszowe rodzinne > Karak: Regent
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Karak: Regent

Karak: Regent

Dodatek do gry Karak

cena:

79.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 7 lat
czas gry: od 30 do 60 min.

wydawca: Albi
nr katalogowy: 35563

wersja językowa: polska

Opis


Surowy i okrutny władca rządził Karakiem jeszcze przed przybyciem smoka. Odważni bohaterowie potrafili go zatrzymać, jednak nie zdołali go zniszczyć. Teraz powrócił, aby odzyskać władzę. Zatrzymacie go, czy mu pomożecie?

Dodatek nie jest samodzielną grą, żeby w niego zagrać należy posiadać podstawową wersję gry.

Zawartość:

18 kafelków podziemi
5 kart bohaterów
5 pionków bohaterów
5 podstawek
8 żetonów z potworami
instrukcję gry w 8 językach.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-01-11 Bardzo ważny dodatek autor: Jakub Seelau

Dodatek można podzielić na trzy części:

Tą lekko rozszerzającą grę, czyli 18 kafelków podziemi dodającą nowe obiekty do gry nakładające klątwę na osobę odkrywającą kafel, czy arenę do walki między graczami.

4 nowych bohaterów zwiększających regrywalność, ale to akurat nic specjalnego. Tak nie pomyliłem się, 4. W Zawartości jest napisane 5, ponieważ...

Regent jest piątym „bohaterem". Najlepsza część tego dodatku jak i prawdopodobnie całej gry. Jest praktycznie niezbędny przy grze dla 4+ graczy. Na początku gra toczy się normalnie, ale w momencie zdobycia pięciu skarbów łącznie najsłabszy gracz zostaje opętany przez Regenta. Regent nie jest postacią, którą można wybrać, nie posiada on też własnych umiejętności. W momencie opętania gracz traci umiejętności swojej postaci, ale za to zyskuje umiejętności wszystkich innych graczy. Innymi słowy. Jak gramy w 3 osoby, Regent ma 4 umiejętności. W 4, 6 umiejętności. W 5, 8. Normalnie w Karaku bardzo ciężko jest się odbić, jeżeli przegrywa się po pierwszych kilku rundach. Ten dodatek balansuje sytuację i pozwala ostatniemu graczowi ponownie walczyć o zwycięstwo. Dodaje to przy okazji dodatkowy element taktyczny, bo może warto na początku robić mało, by zostać Regentem i wygrać na samym końcu?