gry planszowe rodzinne > Carcassonne: Hrabia, Król i Rzeka (Druga Edycja)
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Carcassonne: Hrabia, Król i Rzeka (Druga Edycja)

Carcassonne: Hrabia, Król i Rzeka (Druga Edycja)

Dodatek do gry Carcassonne

cena:

49.00 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 7 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Bard
projektant: Klaus-Jürgen Wrede

wersja językowa: polska

Opis


Tytułowy Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Oczywiście nie bez odpowiedniej nagrody. Król i baron rabusiów nagradzają tych uczestników, którzy zdołają stworzyć największe miasto lub zbudować najdłuższy trakt. Heretyk i siedziby kultu umożliwiają z kolei rzucenie wyzwania mnichom i odebranie punktów ich właścicielom. Rzeka II to 12 nowych płytek, które pozwalają rozpocząć zabawę od ułożenia wijącego się wodnego szlaku.

Zawartość pudełka:

1 pionek hrabiego
12 płytek miasta Carcassonne
12 płytek rzeki
1 płytka króla
1 płytka barona rabusiów
5 nowych płytek terenu
5 płytek siedziby kultu

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2018-09-24 autor: vir3ns

Jeden z dziwniejszych dodatków do Carcassonne. Składa się z kilku modułów, które niekoniecznie ze sobą współgrają, dlatego jest to pozycja dobra dla osób które mają już kilka rozszerzeń i potrzebują czegoś więcej do mieszania.

Król i Baron rabusiów - osoba która ZAKOŃCZY największe miasto/najdłuższą drogę zdobywa bonusowe punkty. Fantastyczny moduł, który czasami zmusza do dokończenia budowy innego gracza! Niestety, skaluje się on fatalnie i przy większych grach bonus za drogi może być naprawdę gigantyczny. Dlatego polecam grać z wariantem gdzie dostaje się tylko 10 punktów za każdy z tytułów. Nie mówiąc o tym, że można z tym modułem grać w ogóle nie kupując tego dodatku :D

Rzeka II - rzeka jak rzeka, co ciekawe ma wulkan na końcu, więc fajnie łączy się z dodatkiem ze smokiem.

Kult - ciekawy koncept z możliwością przejęcia punktów za klasztor. W praktyce rzadko się sprawdza i mamy po prostu grę z olbrzymią liczbą klasztorów...

5 losowych płytek terenu - ok? Nigdy za wiele.

Hrabia - zasady są dziwne i nieszczególnie interesujące. Grałem raz i to chyba tyle. Sprawdza się jako powiększona płytka startowa.