REGULAMIN
Regulamin sklepu internetowego planszomania.pl
Sklep internetowy www.planszomania.pl prowadzony jest przez firmę Planko Jakub Leszewski NIP: 1230736573, REGON: 140604123 z siedzibą przy ul. Gustawa Morcinka 22/7, 01-496 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 22 637 21 80 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 11:00-19:00 lub pod adresem e-mail sklep@planszomania.pl.
- Ceny widniejące w opisach towarów są podawane w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają VAT). Obowiązującą dla klienta jest cena znajdująca się przy towarze na ekranie potwierdzenia zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Podana cena obejmuje koszty związane z przygotowaniem zamówienia do wysyłki (pakowanie itp...)
- Zamówienia składane są za pośrednictwem strony www.planszomania.pl
W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być składane pocztą elektroniczną na adres sklep@planszomania.pl - Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o jego przyjęciu na adres email podany w formularzu podczas składania zamówienia. W treści tej wiadomości znajdują się następujące informacje: liczba i cena brutto (zawierająca VAT) zamówionych produktów, koszty dostawy i płatności, przewidywany czas realizacji zamówienia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po potwierdzeniu zamówienia przez klienta
- w przypadku zamówień płatnych z góry – po otrzymaniu wpłaty
- Klient może zmodyfikować zamówienie do momentu jego wysłania kontaktując się ze sklepem e-mailowo lub telefonicznie
- Klient może anulować zamówienie do momentu jego wysłania kontaktując się ze sklepem e-mailowo lub telefonicznie.
- Czas realizacji zamówienia podany przy poszczególnych produktach to czas jaki upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do jego wysyłki. Liczone są tutaj tylko dni robocze. W przypadku zakupu kilku produktów o różnym podanym czasie realizacji, całkowity czas realizacji całego zamówienia, równy będzie najdłuższemu czasowi realizacji.
- Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamowienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki
- Produkty, przy których podana jest informacja o czasie realizacji dłuższym niż 24h są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Do każdego zamówienia dołączony jest paragon.
- Na życzenie klienta wystawiona może być faktura VAT.
- Klient dokonując zakupów akceptuje stosowanie faktur elektronicznych. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
- Możliwe formy płatności to:
- przy odbiorze przesyłki (dotyczy przesyłek na terenie Polski)
- przelewem na konto sklepu
- przelewem elektronicznym przy pomocy serwisu payu.pl
- gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może zrezygnować z zakupionego produktu (zrezygnować z zawartej umowy) bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od dnia odebrania zamówienia
- W celu odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać stosowne oświadczenie e-mailem na adres sklep@planszomania.pl, a następnie odesłać towar na adres sklepu podany na stronie O nas. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy oraz zwracanego towaru Sklep zwraca klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@planszomania.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni
- W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wysyła do Klienta etykietę nadawczą dla kuriera. Klient we własnym zakresie ustala z firmą kurierską dogodny dla Siebie termin odbioru przesyłki z reklamowanym produktem. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z odesłaniem reklamowanego produktu.
- W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
- Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.