gry planszowe przygodowe > T.I.M.E Stories (edycja polska)
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu T.I.M.E Stories (edycja polska)

T.I.M.E Stories (edycja polska)

Zostań strażnikiem czasu!

cena:

179.90 159.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 90 min.

wydawca: Rebel.pl

wersja językowa: polska

Opis


Witaj w T.I.M.E Stories - narracyjnej grze planszowej.

Jako członkowie tajnej organizacji TIME będziecie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale T.I.M.E Stories takie nie jest.

Będziecie przeżywać przygody w różnych światach, również rzeczywistościach równoległych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwości - od walki, przeszukiwania, rozmów... aż do zadań pamięciowych i takich w których musicie wykazać się sprytem.

Czas jest waszą najcenniejszą walutą, ponieważ maszyna przenosząca was wstecz, robi to tylko na jego określoną ilość. Oczywiście, zawsze możecie wrócić do tej epoki z powrotem, jednak musicie zacząć grę od początku. Każda partia to niesamowite wydarzenie skupione nie tylko na mechanice gry, ale także na odgrywaniu postaci.

Gracze będą Będą walczyć, prowadzić poszukiwania, starając się wykorzystać spryt i zdobywając zaufanie poznanych postaci… oraz pozostałych agentów. Każdy gracz będzie miał sposobność wcielić się w swoją postać i ją odgrywać w takim zakresie, w jakim tylko będzie chciał.

Wiele gier oferuje wysoką regrywalność, ale to co oferuje TIME Stories to wielokrotne rozgrywki na jednym tylko scenariuszu. Jedno jest pewne - nie wygracie za pierwszym razem. Najpewniej nie wygracie też po raz drugi czy trzeci. Ale wciąż musicie się starać, ponieważ w niedalekiej przyszłości czekają na was już rozszerzenia zawierające dodatkowe misje. W podstawowej wersji gry znajdziemy jeden potężny scenariusz Asylum przenoszący nas do Paryża 1921 roku.

Każdy scenariusz gry to nowy świat, nowe postacie, nowe zasady, a także nowe niespodzianki.

Edycja podstawowa zawiera system do gry T.I.M.E Stories oraz pierwszy scenariusz zatytułowany Asylum

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-10-10 Genialne ale krótkie autor: corqan

W T.I.M.E. Stories wcielamy się w podróżników w czasie. Naszym zadaniem jest naprawienie jakiegoś zaburzenia czasu. W podstawce dostajemy misję o nazwie Azyl. Nie będę opisywał więcej fabuły by nie psuć zabawy, jednak muszę powiedzieć że mi bardzo się podobała. Było mrocznie, ale momentami potrafiło być zabawnie.
Gra oparta jest na mechanice rzutów kostką. Dodatkowo każdy bohater ma jakąś zdolność specjalną. Mechanicznie gra nie powala jednak najważniejsza jest tutaj historia, która naprawdę jest ciekawa.
Długo wahałem się nad tą grą, ale nie żałuję zakupu. Przejście pierwszej misji zajęło nam około 4 i pół godziny, ale jak zaczeliśmy nie mogliśmy się oderwać. Gra jednak według mnie jest trochę za droga w stosunku do czasu jaki się przy niej spędza dlatego polecam kupić grę z drugiej ręki albo na jakiejś promocji.
Ogólnie polecam grę fanom gier typu escape room i osobom które wciąga fabuła. Ja na pewno sięgnę po dodatki by rozegrać kolejne przygody.
dodano: 2017-09-19 Gra do doświadcznia, niekoniecznie rozkminiania autor: flowermaiden

Time Stories to gra specyficzna - miks gry planszowej/karcianej z grą paragrafową. W pudełku znajdziemy żetony, znaczniki i talie kart, do których mamy nie zaglądać. Oprócz tego Plansza ma wygląd białej konsoli. Wcielamy się w agentów instytucji dbającej o ciągłość czasu, wspólnie wykonujemy misje i przeżywamy przygody. Dzięki nowoczesnej technologii cofamy się w czasie i wchodzimy w świadomość osób (nosicieli) żyjących w innym czasie innym miejscu. W grze podstawowej jesteśmy wysłani do zakładu dla obłąkanych z początku XX wieku. Naszym zadaniem jest eksploracja, badanie i stawianie czoła przeciwnościom, aby ustalić i powstrzymać zdarzenie, które zniszczy kontinuum czasowe. Tego czasu jest mało, aby zbadać i odkryć wszystko za jednym razem. Taki jest zarys, który usprawiedliwia mechanikę wielokrotnego przechodzenia scenariusza, aż do dotarcia do zakończenia.

Gra wyraźnie została stworzona dla czterech graczy, którzy wcielają się 4 różne postacie. Ich zdolności się uzupełniają i kiedy scenariusz stawia nas przed testem zdolności poprzez rzut kośćmi i liczenie na wypadek sukcesów (w ten sposób popychamy eksplorację lokacji do przodu). Na kratach rozkładamy części lokacji i tam wysyłamy swoje postacie. W tym momencie wchodzi duża zaleta tej gry - to co się dzieje w lokacji gdzie poszłam opowiadam, a nie czytam z karty. Dzięki temu gra mocniej mnie i współgraczy angażuje oraz bardziej zachęca do "wczuwki".

Wykonanie gry jest w porządku. Wyjątkowo podobały mi się grafiki na kartach lokacji psychiatryka, oraz postaci pobocznych, które spotykamy w trakcie gry. Udało się poczuć klimat. Elementy gry są solidne i funkcjonalne. Widać od razu, że gra przewiduje granie w dodatki (już dostępne oraz nadchodzące wydania po polsku). Scenariusz jest liniowy - jest to gra z typu tych jednorazowych przeżyć. Lub też do powrotu pod czasie.

Podsumowując. Jest fun. Jest zaangażowanie i klimat. W zgranej 4-osobowej grupie są emocje i dużo fajnego gadania nad stołem. Polecam, jeśli stawiacie na klimat i doświadczanie gry, a nie koniecznie rozkminianie.
dodano: 2017-08-16 Świetny tytuł narracyjny autor: Sebastian Adamiak

T.I.M.E. Stories to pięknie wydana gra, a raczej zestaw do odtwarzania kolejnych, bogato ilustrowanych scenariuszy, wydawanych na dużych, przyciągających oko kartach. Należy docenić pracę wydawnictwa Rebel, które podjęło się tłumaczenia tego tytułu. Rok temu powszechna opinia była: „nie da się”. Masa tekstu, zawiłości fabularne, specyficzny klimat psychiatryka w pierwszym scenariuszu, wszystko to miało być bardzo drogie, nieopłacalne i niemożliwe do wykonania. Przy pomocy platformy wspieram.to okazało się, że zapotrzebowanie na grę jest, a wydawnictwo stanęło na wysokości zadania i wersja polska została przygotowana perfekcyjnie.

Mechanika została dobrana idealnie do gry narracyjnej. Nie jest skomplikowana, łatwo się jej nauczyć, a uniwersalność symboli sprawdza się świetnie przy wydawaniu kolejnych scenariuszy. Poziom testów nie jest wyśrubowany, ale nie jest również zbyt prosty. Zagadki są ciekawe, a sposób eksploracji obszarów, gdzie każdy z graczy może zobaczyć tylko jedną kartę, sprawdza się bardzo dobrze. Jeśli scenariusz jest dla grających zbyt trudny, mogą zacząć robić notatki, choć my akurat bardzo mocno je ograniczaliśmy. No i warto kontrolować to co robią i mówią inni gracze. Po pierwsze tę grę da się przejść tylko i wyłącznie współpracując i dzieląc zdobytymi informacjami, a po drugie… Unikając spoilerów powiedzmy, że brak kontroli nad osobą rozwiązującą główną zagadkę w Azylu, kosztował nas jakieś 45 minut błądzenia w kółko.

Czy gra ma wady? Malutkie, ledwie zauważalne. Po pierwsze nie wydaje mi się, żeby był sens grania w T.I.M.E. Stories w dwie osoby. W takim wariancie obaj gracze kontrolują dwie postacie. Wybija to z immersji i nie pozwala nam wczuć się w pełni w charakter, którym eksplorujemy obszar gry. Po drugie nie podoba mi się kość Kapitana Czasu. To po prostu nie fair, że pechowe rzuty mogą nam zepsuć rozgrywkę i uniemożliwić skończenie scenariusza w sensownym przedziale czasowym.

Krótko i na temat: ta gra jest genialna. Uwielbiam T.I.M.E. Stories. Wiem, że są ludzie, którym ten tytuł nie podszedł, ale dla mnie jest to miłość od pierwszego wejrzenia. Niesamowity klimat, świetny pomysł na rozgrywkę, uczucie pętli czasowej, konieczność współpracy i kooperacji w grupie. Gra jest świetnie wydana, ale jeden scenariusz w podstawce kosztującej około 160 zł niewątpliwie stanowi psychologiczną barierę. Do tego trzeba dodać konieczność wydania około 80zł na kolejny scenariusz – jednorazowy dla danej grupy. Wiecie co? Ta gra jest warta swojej ceny. Ona tylko wydaje się wygórowana. Zarówno z punktu widzenia wykonania jak i emocji, które poczujecie przy rozgrywce. Jak powiedziała moja żona to jest jak Escape Room na planszy tyle, że dochodzi do tego fenomenalny klimat i świetna fabuła.