gry planszowe przygodowe > Shadows over Camelot: Merlin's Company
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Shadows over Camelot: Merlin's Company

Shadows over Camelot: Merlin's Company

Dodatek do poluarnej gry przygodowej

cena:

89.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 3 do 8
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Days of Wonder
projektant: Bruno Cathala , Serge Laget

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Merlin’s Company jest rozszerzeniem do popularnej gry planszowej Shadows over Camelot. Wprowadza szereg nowych postaci – w tym siedmiu nowych rycerzy oraz samego Merlina – do bohaterskiej fabuły Shadows over Camelot. Mądry stary czarodziej jest teraz pełnowymiarową niezależną postacią, zaopatrzoną we własną figurkę. Przemierza planszę użyczając porad oraz pomocnej dłoni pogrążonym w zmaganiach rycerzom. Rozszerzenie wprowadza także 63 nowe karty: zupełnie nową kategorię kart Podróży (wydarzeń, które mogą mieć miejsce, gdy przemieszczacie się od jednego Zadania do następnego), dodatkowe Czarne karty (w tym 7 czarownic sprzymierzonych z Morganą), a także nowe Białe karty, które pomogą Tobie oraz pozostałym rycerzom w walce z siłami zła. Dodatek Merlin’s Company pozwala uczestniczyć w zabawie maksymalnie 8 graczom, w tym 2 ewentualnym zdrajcom, dzięki czemu nawet najniewinniejsze Zadania z Shadows over Camelot zostaną wypełnione śmiertelnymi niebezpieczeństwami. Zawartość pudełka: figurka Merlina oraz karta Przywołania;7 nowych herbów rycerskich;nowa talia kart Lojalności, w tym 1 dodatkowa karta Zdrajcy;16 nowych kart Podróży;14 Czarnych kart, w tym 7 nowych specjalnych Czarnych kart;23 Białe karty, w tym 8 nowych specjalnych Białych kart;promocyjna figurka sir Bedivere’a, wraz z własnym herbem oraz kolorową kością;instrukcja Merlin's Company. 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-12-17 Bravely bold Sir Robin... autor: maarhabaj

Od dawna planowałem zakup tego dodatku, będąc całkowicie świadomy tego, że do rozgrywki nie jest mi potrzebny. Podstawka jest żywotna i ciekawa bez dodatku przez wiele gier. Nie czułem, że SoC "ograłem" do znudzenia, jednak w dodatku jest jedna rzecz, której bardzo brakuje podstawce - nawiązań do Monty Pythona. SoC aż prosi się o Pythonowy remake. Dodatek dodaje trochę klimatu Świętego Grala, niewiele, ale to zawsze coś. Jeśli chodzi o grę to jest trudniej, mniej przewidywalnie - tak jak w grze kooperacyjnej powinno być. Zarówno tematycznie jak i mechanicznie dodatek wart zakupu.
dodano: 2014-03-23 autor: willydon

Dodatek do Shadows over Camelot,
wnosi do gry więcej niż można się spodziewać z opisu zawartości,

nowe trudności w drodze na misje, które pojawiają się za sprawą kart podróży czy nowe czarne karty które potrafią mocno popsuć krew i trzeba się mocniej przyłożyć do ich pokonania.
Nowa postać Merlina jest jednak nadzieją w tych trudnych zmaganiach i czasem potrafi uratować całą wyprawę przed porażką.

Jeśli ktoś jest fanem Shadows over Camelot może spokojnie uśmiechnąć się do dodatku Merlin's Company i doświadczyć nowych ciekawych wyzwań.
dodano: 2011-05-01 Dobry dodatek autor: bożenka

The Merlins Company jest to dodatkiem dla tych, którzy chcą przenieść swoje zmagania (rozgrywkę) w SoC na wyższy poziom. Grając w podstawową wersje można powiedzieć, że gra jest na stosunkowo średnim poziome trudności, natomiast wprowadzając niektóre czy też wszystkie warianty jakie nam oferuje rozszerzenie, gra się staje naprawdę trudna i zmusza do starannego planowania i przemyślanych ruchów. Dodatek The Merlins Company pozwala nam prowadzić rozgrywkę w 8 osób, a także stosować alternatywne wersje dla już znanych rycerzy z SoC (od tej pory mamy do wyboru aż 16 postaci – po 2 z każdego koloru). Standardowo do gry wprowadzone są dodatkowe czarne i białe karty. Białe są stosunkowo klasyczne z drobnymi modyfikacjami jak np. karta walki z symbolem „?” (joker) która pozwala nam zastąpić dowolną z cyfr. Natomiast czarne karty są bardzo silne i trzeba się czasami mocno „napocić” żeby im się przeciwstawić, w szczególności „7 wiedźm” które są symbolizowane przez 7 kart – bardzo mocne karty „zła”. Kolejnym, ciekawym, a zarazem całkowicie innowacyjnym elementem są karty Podróży. Symbolizują one jakieś zdarzenia, które się odbywają podczas naszych rycerskich podróży (każdy z graczy ciągnie je w momencie wykonania ruchu). I w tym momencie może nas spotkać niemiła niespodzianka – próbujemy rozpocząć wojnę z którymś z najeźdźców, a tu „dostajemy nagle objawienia” i zmieniamy nasze miejsce docelowe na „Świętego Grala”, czy np. natrafiamy na szarżującego Czarnego Rycerza i jedyną obroną jest odrzucenie dowolnej pary kart walki. Jest to element, który może być bardzo irytujący, a zarazem zmuszający do szczegółowego planowania naszych poczynań. Jednakże nie jesteśmy zdani na samych siebie – z pomocą przychodzi nam tytułowy MERLIN, który w konkretnych warunkach podąża za wyprawą i na swój sposób pomaga. Ostatnią modyfikacją jest wprowadzenie drugiego zdrajcy przy grze 8 osobowej, co w połączeniu z powyższymi zmianami może narobić niezłego bałaganu. Zachęcam do zakupu SoC:MC i eksperymentowania z różnymi modyfikacjami jakie dostarcza nam rozszerzenie.