GRY PRZYGODOWE
Darkest Night: In Tales of Old
Czwarte rozszerzenie do gry Darkest Night
cena:
114.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wydawca: Victory Point Games
nr katalogowy: VPG09-018
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis
This newcomer fancies himself a historian; always telling stories about how our people used to live, or how some great hero from the past would deal with the crisis of the hour. It seems silly to say, but it makes the horrors around us seem more manageable; like we've beaten them before. The victory that recently seemed hopeless has become conceivable.
I wonder how much truth there is in these fables. Could anyone really fabricate wondrous items like we hear about in legends? Command wild animals to do their bidding? Craft servants out of light and shadow? I've never seen such things, but I've heard of them, in tales of old...
In Tales of Old, the fourth expansion to Jeremy Lennert's Darkest Night, sends your heroes racing across the kingdom to unravel the mysteries of the holy relics' resting places.
Instead of searching for keys, you now draw Mystery cards that reveal how to obtain clues to the relic's location, and perhaps some other rewards. These mysteries may lead you to explore the depths of ancient catacombs teeming with traps, or encounter an antique trader willing to part with old scrolls for the right price.
Gather your knowledge, courage, and strength as you uncover the kingdom's secrets in the hopes of vanquishing darkness once and for all...
1. Zawartość
Adekwatna do ceny, podobnie jak w innych dodatkach do Darkest Night.
Poza czterema nowymi postaciami i kilkoma kartami do "stałych" talii dostajemy całkowicie nowe karty - Mystery.
2. Jak to działa
Działa to świetnie - teraz zamiast siedzenia w jednej lokacji i szukania kluczy musimy rozwiązaywać zagadki, aby znaleźć wskazówki gdzie jest relikwia... Zamiast klucza dostajemy jedną kartę Mystery. Może ona nam od razu dać jakąś wskazówkę (ale nie musi). Dodatkowo karta ta zostaje umieszczona w jakiejś lokacji (losowej bądź predefiniowanej) i umożliwia zdobycie kolejnych wskazówek po wykonaniu zadań na niej opisanych. Również może nam oferować inne nagrody w postaci skrzyń skarbów czy innych ciekawych przedmiotów. No i ze względu na uieszczanie takiego zadania gdzieś na mapie raczej nie da rady wysłać naszych herosów np w góry i szukać tylko tam kluczy... Trzeba więcej podróżować.
Same karty Tajemnic są na nalezytym poziomie, dodają bardzo sporo klimatu rozgrywce. Robi się z tego prawdziwa przygoda w stylu "Łotrzyk dowiedział się w wiosce, że w zaginionej bibliotece, gdzies w lesie znajduje sie prastara księga wskazująca lokalizację broni zdolnej pokonać zło... Po wyczerpującej podróży i walce z plagą Zombie dotarł do mrocznego lasu... Biblioteki ani widu ani słychu! Cóż, może trzeba poszukać?..."
Karty Tajemnic są genialne w swojej prostocie i całkowicie zmieniają rozgrywkę - wymuszają więcej podróżowania i dodają smaczku przygodzie. Acha, nowe plagi nekromanty... To samo zło! Są mega wredne...
Jak dla mnie dodatek obowiązkowy!