gry planszowe przygodowe > Darkest Night: From the Abyss
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Darkest Night: From the Abyss

Darkest Night: From the Abyss

Trzecie rozszerzenie do gry Darkest Night

cena:

109.90 89.90 PLN
(najniższa cena z 30 dni: 89.9)
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 13 lat

wydawca: Victory Point Games (2014)
kod kreskowy: 610585961377
projektant: Jeremy Lennert

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Another homestead overrun; the farmer's face was bleak as he told the tale. The broad strokes of the story were well-familiar, but the details were new: a previously-unseen power in the Necromancer's dark arsenal. It seems his power grows daily.

The hero listened without saying a word, but his eyes blazed with fury. There was no question of our response...

From the Abyss, the third expansion for Darkest Night, provides the Necromancer with an array of sinister new abilities. It also adds the Channeler, Exorcist, Mesmer, and Valkyrie as new playable heroes; new Event and Artifact cards; as well as a new card type, Darkness cards. From the Abyss can be combined with either or both of the previous expansions, or used separately.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-11-24 Świetny dodatek autor: misioooo

1. Zawartość
Poza czterema nowymi bohaterami, kilkoma plagami dostajemy talie kart "Ciemności" (Darkness). Dosyc mocno zmieniają one rozgrywkę. Jakość komponentów należyta, jak w podstawowej wersji gry czy innych dodatkach - karty średnio-grube, ładna oprawa graficzna trzymająca standard, grubaśne żetony brązowe w środku...
2. Jak to działa
Działa bardzo prosto - mozemy użyć jednego z kilku wariantów stosowania kart Ciemności dla Nekromanty. Generalnie dostaje on taką kartę będącą odpowiednikiem karty umiejętności innych postaci gdy postęp ciemności osiąga odpowiedni poziom. Może dostać taką umiejętność wraz ze standardowym bonusem z toru mroku jak i zamiennie - łatwy sposób dostosowania sobie poziomu trudności gry.
Dodatek urozmaica rozgrywkę. teraz już nie wiemy co się stanie gdy poziom ciemności dojdzie do np 10... Wcześniej było to oczywiste. Obecnie - kto wie... Może Nekromanta zniszczy relikwię, którą posiadamy? Może zyska zdolność szybszego poruszania się? A może zasypie nas w jednej turze wieloma plagami? Wymusza to większą troskę o postęp ciemności. O ile bez tego dodatku można było sobie pozwolić na postęp zła, bo nic strasznego się nie działo to z dodatkiem lepiej nie ryzykować (pisałem już, że może zniszczyć relikwię, którą posiadamy... albo tę, którą dopiero znajdziemy?).

Polecam ten dodatek, wg mnie jest zaraz za With an Inner Light oraz In Tales of Old.