gry planszowe przygodowe > Enclave: Zakon Krańca Świata
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Enclave: Zakon Krańca Świata

Enclave: Zakon Krańca Świata

Wykonuj abordaże do utopijnej Enklawy w celu zdobycia cennych łupów. 

cena:

133.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Wysyłka gratis !!

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 90 min.

wydawca: G3
projektant: Krzysztof Wolicki

wersja językowa: polska

Opis


Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało wielkie wpływy oraz mnóstwo wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.

Właściwie stało się wszystko, co tylko ludzie zdołali sobie wyobrazić. A podczas tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze. Gdzieś w takim przedsionku do zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać ani jakim sposobem potrafili wpływać na rzeczywistość. W każdym razie odpowiednią moc mogli uzyskać wyłącznie dzięki ścisłej współpracy.

Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można by się spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy z ludzi pozostawionych własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą Mistrzowie Blasku tchnęli w świat, żeby go rozwalić, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście po prostu nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.

Umiejętność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe.

Zadaniem pozyskiwaczy czy też szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, które w zrujnowanym świecie zyskiwały rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy urządzeń pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak, aby znów mogła służyć ludziom.

I tak w grze planszowej każdy z graczy otrzymuje kartę pozyskiwacza wraz z maszyną wspomagającą abordaże.

Podczas rozgrywki, która będzie trwała 6 tur, gracze mają możliwość:

-ulepszać swojego pozyskiwacza (psychika i kondycja fizyczna)
-ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofagu i sezamu)
-zakupić przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek będących śmiertelnym zagrożeniem w enklawie Mistrzów Blasku
-zakupić niezbędne medykamenty, aby chronić swoje zdrowie psychiczne oraz fizyczne
-wykonać abordaż do enklawy Mistrzów Blasku dla cennego pryzu jak i zdobycia wiedzy
-wykonać zlecenie dla „Pasterza” bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami
-udać się do wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości, jak i przejęcia inicjatywy w kolejnej turze
-skorzystać z karty osoby lub lokacji na ścieżce „Ku Drzewu” będącej główną osia prowadzącą do zwycięstwa, jakim     jest zostanie „wybrańcem mistycznego Drzewa”
 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-10-22 Porządna Polska gra autor: Krzysztof Rudnicki

Gra jest produkcji Polskiej, do tego na podstawie książki "Zakon Końca Świata", co sprawiło, że zainteresowałem się tym tytułem. Grafika gry jest bardzo ciekawa. Znajomość książki nie jest obowiązkowa, dodaje jedynie kolorytu samej rozgrywce. Generalnie - gracze mają możliwość wyboru określonych akcji, ich kolejności. Po ustaleniu przez wszystkich raczy owej kolejności w każdej z lokacji wykonuje się akcje. Zasady gry są dość proste. Instrukcja jest napisana obszernie i szczegółowo. Miałem to szczęście, że grę zaczynałem z ludźmi, którzy podobnie jak i ja zaczynali przygodę z Enclavą. Rozgrywka szybko się rozkręciła. Polecam