gry planszowe przygodowe > Dungeons & Dragons: Wrath of Ashardalon
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Dungeons & Dragons: Wrath of Ashardalon

Dungeons & Dragons: Wrath of Ashardalon

Kooperacyjna gra przygodowa w świecie Dungeons & Dragons

cena:

199.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Wizards of the Coast

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


A heavy shadow falls across the land, cast by a dark spire that belches smoke and oozes fiery lava. A cave mouth leads to a maze of tunnels and chambers, and deep within this monster-infested labyrinth lurks the most terrifying creature of all: a red dragon!

Designed for 1–5 players, this boardgame features multiple scenarios, challenging quests, and cooperative game play.

This game includes the following components:

  • 42 plastic heroes and monsters
  • 13 sheets of interlocking cardstock dungeon tiles
  • 200 encounter cards and treasure cards
  • Rulebook
  • Scenario book
  • 20-sided die

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-12-10 Dużo i dobrze autor: badum

Bogactwo pudła, które otrzymujemy, zwala z nóg :) Przy czym warto zwrócić uwagę na jedną sprawę - to nie do końca jest gra w typie choćby Descenta. Schematyczność pewnych rozwiązań przywodzi na myśli raczej typowe gry kooperacyjne. Tyle, że jest to naprawdę przyjemna gra kooperacyjna - sytuacja na planszy potrafi się stać naprawdę ciężka, zmuszając graczy do ostrego kombinowania jak przeżyć jeszcze kilku tur. Niezła gra, naprawdę fajnie wydana - niektórym przeszkadzać może np brak grafik na kartach wydarzeń, ale ten styl zdecydowanie może się podobać. Poza tym dostajemy dużo więcej niż w pudle z Descentem, za niższą cenę, i z genialną wypraską, której Descentowi brakuje. Obie gry mają więc swoje mocne strony i dostarczają naprawdę odmiennych wrażeń z rozgrywki. Przewagą D&D jest cena, więcej plastiku w pudle, brak postaci zastępowanych żetonami, łatwiejsze wejście w pojedynczą misję, niż w Descencie nastawionym bardziej na kampanię. Gra jest naprawdę warta uwagi.
dodano: 2014-03-28 Descent mini. autor: wilczur

Generalnie kupiłem tę grę ale już wiedziałem co kupuję. Generalnie polecam dobre artykuły w rebel times które porównuje wszystkie 3 gry Wizards od the coast. Gra jest ciekawym dungeon crawlerem czyli wypełnianie scenariusza poprzez wycinanie w pień przeciwników pojawiających się bardziej lub mniej losowo w podziemiach. Figurki jak to w D&D wyśmienite podzielone na kilka grup "trudności". Dla równowagi karty przedmiotów, zdarzeń, umiejętności - DO BANI! bez żadnych grafik nic!. Cała mechanika jest miła łatwa i przyjemna każda postać ma w turze jedną z 3 akcji: 1. ruch ruch 2. ruch atak 3. atak ruch nie za dużo kminienia co? :) Atakowanie polega na rzucie k20 + modyfikatory ataku z umiejętności/broni i porówanie z AC potwora/. Wynik większy lub równy to obrażenia (zazwyczaj 1). W grze dostępny jest tryb kampanii (nie wypróbowałem) oraz możliwość podnoszenia poziomów bohaterów (trudne warunki ponieważ trzeba zebrać 5 Xp - łatwizna, ale dodatkowo trzeba wyrzucić 20 na k20 to już ciężej....). Moja końcowa ocena po rozgrywkach z dziećmi 4 i 6 lat - na 4+ Solidny dobry produkt.
dodano: 2011-09-05 Smoki i Lochy w nowej odsłonie autor: Marcin Milczarek

Od wielu lat jestem fanem światów Smoków i Lochów zarówno w postaci książkowej jak i gier, zarówno elektronicznych jak i planszowych, karcianych lub papierowych. Jakiś czas temu usłyszałem o pomyśle Dungeon and Dragons Adventure System co w wolnym tłumaczeniu znaczy Smoki i Lochy System Przygód, zastanowiłem się jak to będzie wyglądać. Pierwszym produktem z linii gier był Castle Ravenloft ale nie o tym tu mowa a mianowicie chodzi o druga grę z kolei a mianowicie Wrath of Ashardalon.

Wrath of Ashardalon jest przygodowa gra fantasy gdzie zadaniem bohaterów (czyli jednego do pięciu graczy) jest pokonanie tytułowego Smoka Ashardalona choć oczywiście najpierw trzeba przedrzeć się przez zastępy potworów go strzegących.

W nasze ręce trafia duże solidne pudełko z naprawdę fantastyczna grafika lecącego czerwonego smoka która nastraja w klimat fantasy, wiec dalej do dostajemy w środku :
wiec spora kolekcje figurek bohaterów i potworów (ponad 40) z na prawdę ładna figurka tytułowego Czerwonego Smoka, figurki są wytrzymałe i dość ładne, następnie dostajemy 13 części planszy ( oczywiście dwustronnych), oraz dużo kart spotkań oraz skarbów , wiele żetonów, instrukcje oraz kostki i scenariusze przygód. Wszystkie elementy wykonane są na prawdę solidnie z doskonałych materiałów a grafiki i modele figurek są bardzo klimatyczne i ciekawe.

Podsumowując jest to kolejna gra fantasy z ciekawy m klimatem ale z wieloma niedociągnięciami, po pierwsze gra teoretycznie miał być bez problemu łączona z poprzednim produktem i tu już pierwszy zgrzyt pierwszy produkt nie był nastawiony na możliwość prowadzenia długich kilku growych kampanii jakie można rozgrywać w tej grze, następnym jest mechanika gry , choć w przeciwieństwie do pierwszego produktu wiele rzeczy wyjaśniono to ciągle jest kilka elementów które trzeba samemu odgadywać lub dogadywać.
Kończąc wiec gra ta ma trosze niedociągnięć ale ma tez ogromne możliwości i poprzez następne części te minusy które są teraz mogą być bez problemu wyeliminowane wiec dlatego na teraz stawiam ocenę 3 choć ma ona zadatki na wielką 5.