gry planszowe przygodowe > Talisman Magia i Miecz: Pani Jeziora
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Talisman Magia i Miecz: Pani Jeziora

Talisman Magia i Miecz: Pani Jeziora

Nadchodzi dzień Sądu Ostatecznego…

cena:

99.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 90 min.

wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-TMM09
projektant: John Goodenough

wersja językowa: polska

Opis


Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebiosami, a otchłanią została wyznaczona.Nadciąga wojna!Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora jest najnowszym rozszerzeniem do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz. Od niepamiętnych czasów trwa wojna pomiędzy duchami światłości, reprezentowanymi przez Zastępy Niebieskie, a siłami ciemności, reprezentowanymi przez Piekielny Legion, teraz jednak przybrała ona na sile. Do wojny dołączyły się również moce, które do tej pory pozostawały neutralne wobec niej. Zaiste, odkąd wojna poszerzyła swe horyzonty, odtąd nad krainami zaczęła wisieć groźba zagłady, groźba Sądu Ostatecznego. Czy więc Poszukiwacze zdążą jej zapobiec? A może sami przyczynią się do jej przyspieszenia? Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora wprowadza do gry nowe mechanizmy, postacie, zdarzenia, dzięki którym gracze będą w stanie sami zadecydować jak dalej potoczą się losy krain Magii i Miecza. To tylko od ich postawy wobec przedstawionej sytuacji, w zależności czy dołączą się do Zastępów Niebieskich, czy do Piekielnego Legionu, czy do Głosiciela Prawa, okaże się czy krainy przetrwają kryzys, czy nie, czy też przetrwają, ale nie w taki sposób w jaki by chciały. Czy też zignorują zagrożenie i staną się kolejnym elementem łańcuchu Marszu Potępieńców?Zawartość pudełka: instrukcja72 karty Przygód16 kart Czarów24 karty zadań Czarownika12 kart Stajni3 karty Alternatywnych Zakończeń4 karty neutralnego charakteru4 karty i figurki Poszukiwaczy 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-05-19 Dobry, zły i neutralny autor: maruniewicz

Karciany dodatek bez rozbudowanych mechanik, ale z silnie skupioną tematycznie talią Przygód. Motywem przewodnim są charaktery postaci, rozszerzone zadania Czarownika oraz wprowadzone po raz pierwszy nagrody za zadania Czarownika. Nagrody te to fantastyczny pomysł, który w końcu zwiększa znaczenie mini-questów, jakich mogą podjąć się w Jaskini Czarownika Poszukiwacze i świetnie komponuje się z kartami Zadań z dwóch poprzednich małych rozszerzeń. Minusem są dla mnie nieco niedopracowane złe postacie z tego pudełka (dwie z czterech dostępnych).
dodano: 2015-07-11 dodatowe karty autor: Kamil Czajkowski

Pani jeziora jest bez planszowym rozszerzeniem. Samo jego dodanie duzo nie wnosi jesli chodzi o zmiany. Na uwage zasluguja tutaj dodatkowe postacie i zakonczenia. Jesli ktos juz posiada dodatek miasto sie ucieszy gdyz dodatkowe karty stajni zawsze spoko. Sama mechanika gry nie ulega zmianie poza jednym zakonczeniem ktore zmusza bohaterow do ezialania zespolowo, mysle ze jeden z herosow zostal celowo dodany akurat tutaj, gdyz jego umiejetnosci buffuja innego bohatera. Dodatku mozna uniknac ale dodatkowe postacie czy zakonczenia albo wiele nowych kart przygod a te faktycznie sie przydaja co by sie te same wciaz nie trafialy.
dodano: 2015-05-30 Świetny i godny polecenia. autor: Astegor

Pani Jeziora to jeden z małych dodatków do przygodówki Talisman. Dodaje mnóstwo nowości:
- karty przygód, których nigdy za wiele,
- karty zaklęć, to co wyżej,
- karty zadań czarownika i tu pojawia się jeden z najlepszych usprawnień tego dodatku a mianowicie nagrody czarownika nie będące talismanem czyli wszelkiego rodzaju "buffy" (pozytywne effekty) dla naszego protegowanego. Oczywiście istnieje możliwość wyboru pomiędzy talismanem, a w.w. nagrodą.
- karty stajni, kolejne świetne usprawnienie, które spodoba się każdemu kleptomanowi z małą ilością Osłów(dodatkowe 4 przedmioty) czy Koni z Wozem(dodatkowe 8 przedmiotów).
- 4 alternatywne zakończenia, to jest zawsze super sprawa, a na dodatek jedno z nich tworzy z talismanu grę kooperacyjną, co jest bardzo miłą odmianą,
- 4 karty postaci, bohaterowie są mocni, ale bez przesady,
Warto zaznaczyć, że w końcu postacie neutralne będą miały własne przedmioty oraz karty TYLKO im służące.

Ocena: 9/10
Bardzo udany dodatek, który może nie wprowadza nowej mechaniki(może oprócz alternatywnej nagrody czarownika) i tylko dlatego pkt mniej, ale daje ogromną liczbę usprawnień i sporo świeżości w tytuł. Gorąco polecam.
dodano: 2014-03-24 chyba warto autor: Krzysztof Rudnicki

Można by zaryzykować stwierdzenie, że dodatek Pani Jeziora jest tej samej klasy co Królowa Lodu. Można bez niego żyć, są ciekawsze - jak Wilkołak czy Żniwiarz, nie robi rewolucji w grze. Jednak wielbicieli Talismana namawiam do zakupu - każdy z graczy wie, im więcej, tym szerszy wachlarz możliwości i ciekawsza rozgrywka.
dodano: 2012-01-26 W porządku dodatek autor: Michał Barcikowski

Jest to dodatek do prawdopodobnie najlepszej gry planszowej - Talizman. Gracze wcielają się w bohaterów, którzy wyruszają w niebezpieczną podróż, by zdobyc koronę władzy. Czeka ich wiele niebezpieczeństw. W tym dodatku otrzymujemy wiele nowości. 4 bohaterów (w tym jeden który zaczyna rozgrywkę w 2 krainie. zadania Czarownika, karty stajni dzięki którym nasi bohaterowie mogą sobie kupic rumaki, wozy, które będą ułatwiały poruszanie się po planszy oraz przewożenie większej ilości przedmiotów, 4 karty neutralnego charakteru (super sprawa!) oraz 3 karty alternatywnych zakończeń, które będą zmieniały nasze priorytety )
Dodatek nie jest najgorszy a zawsze warto miec większą ilośc kart przygód prawda? :)