GRY PRZYGODOWE
Wojownicy podziemi: Katakumby karkołomnych koszmarów
Nie, to nie jest zły sen!
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 8 lat
czas gry: od 45 do 60 min.
wydawca: Lucrum Games
kod kreskowy: 5904305400211
wersja językowa: polska
Opis
Magia szaleje, chaos się sieje, czyż to nie piękne czasy dla poszukiwaczy przygód? W końcu nic tak nie ożywia, jak spojrzenie śmierci w oczy… Mamy dobrą wiadomość! Właśnie nadarza Wam się wspaniała okazja, aby doświadczyć tego cudownego uczucia. I to dosłownie, bowiem potężny nekromanta Szkieletron uwił sobie gniazdko w nieodległych nawiedzonych katakumbach (z jego poprzedniego obszaru działania przepędzili go ponoć jacyś barbarzyńcy z wielkimi mieczami). Ramię w ramię z nekromantą stoi starożytny żywiołak powietrza Eol oraz nieco koścista równie prastara smoczyca.
Same katakumby, jak już nadmieniliśmy, są nawiedzone, a zatem pełne najróżniejszej maści, duchów, zjaw, widm, poltergeistów i oczywiście zombiaków. Ale cóż to dla Was? Wraz z dziwnymi eonami nawet sama śmierć może umrzeć. Ponieważ jednak w katakumbach nie ma żadnych eonów, trzeba będzie się z problemem uporać konwencjonalnie. Łapcie za broń i wodę święconą i pędźcie przetrącić parę kości!
Wojownicy podziemi: Katakumby karkołomnych koszmarów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów. Teraz pozostaje Wam tylko zrobić użytek z Waszej wrodzonej gracji i niepowtarzalnych umiejętności, aby stłuc na kwaśne jabłko hordy przerażających, potężnych i bezwzględnie zabójczych potworów, które stoją na Waszej drodze. Jeżeli przetrwacie i w epickiej finałowej walce pokonacie wielkiego złego, zwyciężacie! Zatem ruszajcie, głupcy… i porzućcie wszelką nadzieję.
Wszystkie części serii nadają się do całkowicie samodzielnej rozgrywki, ale możesz je także dowolne łączyć, tworząc unikalne wyzwanie dla swej drużyny.
Zawartość:
1 tarcza
12 kości
1 wahadłowa kość
4 karty bohaterów
69 kart (21 potworów, 3 wielkich złych, 21 komnat, 24 ekwipunku)
30 złotych monet
6 znaczników życia
4 plastikowe gadżety (paliczki, wiatrak, trzecie oko, złocisz przeznaczenia)
7 tekturowych makiet (skrytobójstwo, kompas, skarb, 4 pajęczyny)
ponad 20 kafli i żetonów różnego przeznaczenia
instrukcja
Informacje dot. bezpieczeństwa
Posiada logo CE. Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.. Gra zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.