gry planszowe przygodowe > Star Wars: Outer Rim – Unfinished Business
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu  Star Wars: Outer Rim – Unfinished Business

Star Wars: Outer Rim – Unfinished Business

Dodatek do gry Star Wars Outer Rim

cena:

199.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 120 do 180 min.

wydawca: Fantasy Flight Games (2022)
nr katalogowy: FSW07

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


You’ve made a name for yourself in the Outer Rim, but there is still Unfinished Business. Hyperlanes through the Core Worlds hold the promise of untapped opportunities. The market is flush with new merchandise, from valuable cargo to tools of the trade. Just watch your step; the latest crop of bounties is even deadlier, and your rivals are looking to take you down!

Unfinished Business, an expansion for Star Wars: Outer Rim, is packed with more of everything the game has to offer: characters, ships, gear, bounties, jobs, encounters, dice, and more! Two new tiles allow players to cross the galaxy by passing through the Core Worlds, and the new “favors” and “ambitions” change up how the game is played. Fire up your engines—it’s time to get down to business.


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-08-04 Idealne dopełnienie gry autor: Mikołaj Witkowski

Gdy Outer Rim się ukazał dużo osób twierdziło, że gra wydaje się niepełna, większość talii była na tyle mała że po 2-3 rozgrywkach widzieliśmy już wszystkie karty.

Dodatek rozwiązuje ten problem, w większości przypadków dublując ilość kart w każdej talii. I nie tylko w taliach, mamy też nowych bohaterów, nowe statki, nowe kontakty.

Ale to nie wszystko, o ile nie ma tu żadnych rewolucyjnych zmian, to jest sporo małych zmian, które czynią rozgrywkę ciekawszą a czasem mniej irytującą.

W tej drugiej kategorii mamy nowe zakończenia planszy, z nowymi planetami, które pozwalają nam przenieść się z jednego krańca na drugi. Rozwiązuje to problem, który pojawiał się gdy będąc na jednym krańcu galaktyki musieliśmy lecieć na drugi.

Ze zmian mniejszych ale ważnych, dużo szybciej teraz odkrywamy kontakty, wcześniej bounty były słabszą strategią niż pozostałe ze względu na trudność w znalezieniu celu. Dalej mogą być nieco słabsze ale już dużo mniej.

Ciekawą zmianą są opcjonalne karty ambicji, prowadzące naszego bohatera bo jakieś ścieżce, przy dobrym dobraniu do danego bohatera sprawiają, że rozgrywka jest dużo bardziej tematyczna.

Wreszcie - rozbudowany tryb solo, teraz pozwalający na rozgrywkę z 2 botami na raz.

Podsumowując - to dodatek "must have", dobra gra dzięki niemu stała się bardzo dobra i nie wyobrażam sobie gry bez dodatku.