gry planszowe przygodowe > Diuna: Sekrety Rodu
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Diuna: Sekrety Rodu

Diuna: Sekrety Rodu

Kooperacyjna gra narracyjna, w której dołączycie do rebelii przeciwko Harkonnenom!

cena:

112.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 60 do 180 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2021)
projektant: Ignacy Trzewiczek , Pzremysław Rymer , Jakub Poczęty , Weronika Spyra

wersja językowa: polska

Opis


Arrakis, planeta piasku i przyprawy na dalekim końcu Imperium, jest pełna intryg i wojen. Na Diunie zostaniecie wrzuceni w sam środek konfliktu między dwoma Wysokimi Rodami związanymi z tą niesławną planetą. Złowrogi ród Harkonnenów spiskuje dla władzy i zysku, podczas gdy sojusznicy rodu Atrydów szykują rebelię wraz z od dawna uciskanymi przez Harkonnenów tubylcami.

Diuna: Sekrety Rodu to kooperacyjna gra narracyjna, w której dołączycie do rebelii przeciwko Harkonnenom! Przeżyjecie inspirowaną hitem kinowym przygodę, wypełniając misje, w których dysponować będziecie ograniczonym czasem i zasobami. Będziecie musieli podejmować trudne, wymagające poświęceń decyzje, a spotkania, których doświadczycie, wpłyną na bieg historii. Jak odkryją się przed wami tajemnice Arrakis?



Atuty:

Prolog wprowadzający w grę
3 Rozdziały pełne unikatowych spotkań
Oryginalne, immersyjne doświadczenie
Udział w tajnych misjach rebelii

Zawartość:

1 talia Spotkań
(4 karty Okładek i 68 kart Spotkań)
1 talia Ilustracji
(1 karta Okładki i 23 Ilustracje)
Wprowadzenie Prologu (oznaczone jako P)
Wprowadzenia Rozdziałów (oznaczone jako I, II, III)
1 znacznik Konsekwencji
1 znacznik Czasu
1 plansza Gry
5 żetonów Konsekwencji
27 żetonów Zasobów
6 Broni
6 Przyprawy
6 Wody
6 Podstępu
3 Jokery
1 arkusz naklejek Umiejętności
4 plansze Postaci / Sojuszników
1 Mapa Diuny
1 Mapa Tel Gezer
1 Instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-11-22 Zostań rebeliantem na Arrakis autor: corqan

Diuna: Sekrety Rodu jest grą przygodową opartą o mechanikę z Gry Detektyw. W tej grze wcielamy się w rebeliantów próbujących zaszkodzić złym Harkonenom. Ta gra jest pierwszą z trylogii i rozgrywamy prolog + 3 rozdziały. Co do fabuły jest bardzo dobrze napisana, historia jest dość ciekawa i bardzo dobrze się ją czyta. Czuć klimat i odkrywanie nowych kart sprawia przyjemność. Nie będę pisał więcej o fabule by nie psuć nikomu zabawy.
Jeśli chodzi o stronę wizualną to gra wygląda wspaniale, ilustracje są piękne i świetnie oddają to co widzieliśmy na ekranach w kinie. W grze używamy aplikacji by otrzymać wskazówki i skończyć kolejne sprawy. Jest tego jednak nie dużo i tak naprawdę, gra mogłaby nie używać aplikacji tylko posiadać dodatkową talię kart. Co do zmian w mechanice w stosunku do Detektywa czy Wiedeńskiego Łącznika to jest ich kilka. Po pierwsze przeczytanie karty zawsze kosztuje jedną jednostkę czasu (w poprzednik grach było z tym różnie); są również karty w których musimy zaryzykować wykrycie podczas infiltracji - dodaje to trochę emocji podczas gry. Reszta mechanik raczej się nie zmieniła.
Gra dla mnie ma jednak Kilka wad. Największą wadą jest to, że po każdej sprawie brakuje pytań oceniających jak nam poszło. Przez to mam wrażenie że wszystko co robimy nie ma znaczenia bo i tak poznamy historię i "przejdziemy" do kolejnego rozdziału. Jest to spory problem bo przez to mam wrażenie, że czytam historię a nie gram w grę. Mam nadzieję, że w kolejnych grach opartych o mechanikę Detektywa wróci system pytań, albo chociaż system z Wiedeńskiego Łącznika. Mniejsze problemy to liczba żetonów jest ich zdecydowanie za dużo i bardzo łatwo je zdobyć. Gra również udaje dużo większą niż jest w rzeczywistości.
Dla mnie czas spędzony z Diuną był bardzo przyjemny i na pewno zagram w kolejną część. Jednak w porównaniu z poprzednikami ta gra wypada co najwyżej średnio.