gry planszowe przygodowe > HEXplore It The Forests of Adrimon Living Card Deck
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu HEXplore It The Forests of Adrimon Living Card Deck

HEXplore It The Forests of Adrimon Living Card Deck

Dodatek do HEXplore It The Forests of Adrimon

cena:

69.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Mariucci J. Designs
nr katalogowy: MJDH0322

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Volume II Living Card Deck in the HEXplore It series:
Continue your adventure in the Greenfire Forest! The content in this deck box requires the use of the Forests of Adrimon Core box.
Add 60 new cards to supplement the Forests of Adrimon Core Box.

24 Circumstances: Experience new Encounters, Treasures, Nature effects and more.
12 Destinations: Play through a twelve-card Destination arc that brings a rich story to life that unravels quickly during play.
24 Peril Cards: Newly introduced in this deck, these dangerous cards initiate challenging scenarios for the heroes to overcome and offer huge rewards to those who can!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-09-22 Inny rodzaj LCG autor: maruniewicz

Po premierze każdej kolejnej części Hexplore It, wydawca Mauricci Design przez rok od wydania publikuje co miesiąc online 3 karty w ramach mikrododatku do swoich pozycji. W tej oto paczce mamy zestaw 36 do Forest of Adrimon, a w ramach bonusu - kolejną talię Peril (Zagrożenia). Jak to działa? Kiedy wyciągniemy z talii Okoliczności lub Przeznaczenia kartę z kodem QR i odesłaniem do strony internetowej wydawcy- w jej miejsce kładziemy odpowiedni minideck z tego dodatku. W przypadku Okoliczności będziemy losować kolejne perypetie, a Przeznaczenia tworzą story arc długi na dwanaście misji z predefiniowaną kolejnością ich wykonywania. Nie jest to może najbardziej eleganckie rozwiązanie z punktu widzenia projektu gry, ale jako urozmaicenie dorzucane raz na kilka partii- czemu nie. Szczególnie lubię część questową, która wyślę nas na zbadanie obszarów, którymi do tej pory raczej się nie interesowaliśmy. Co do decku Peril to jest on intertesujący, ale ponownie - niezbyt fortunnie zaimplementowany. Otóż kładziemy go obok talii Circumstances i gdy w dedykowanej fazie wyrzucimy Hex- May wybór- ciągnąć w ciemno z talii Okoliczności czy Zagrożeń. Te drugie są oczywiście potencjalnie bardziej niebezpiecznie i teoretycznie powinny balansować zbyt niski miejscami poziom trudności gry, ale tak jak suwak trudności z gry podstawowej - nie działają poprzez swoją fakultatywność. Przerzucanie moderowania poziomu trudności gry na gracza (w trakcie rozgrywki, a nie przed jej rozpoczęciem!) wpędza grającego w pewien dysonans. Z jednej strony- chcemy dobrej (tj odpowiednio wymagającej) rozgrywki, więc powinniśmy się nieco "pognębić", ale z drugiej - kibicujemy przede wszystkim swoim bohaterom więc instynktownie będziemy unikać nadmiernych (i niezbyt, prawdę mówiąc, opłacalnych) niebezpieczeństw. Można to jakoś houserulować, żeby dociąg Zagrożeń był bardziej arbitralny, ale Rules as Written- nic z tego nie wynika.
Dla fanów serii.