gry planszowe przygodowe > Adventure Tactics: Domiannes Tower 2nd. Edition
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Adventure Tactics: Domiannes Tower 2nd. Edition

Adventure Tactics: Domiannes Tower 2nd. Edition

Czy uda wam się pokonać złą królową?

cena:

489.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 10 lat
czas gry: od 45 do 90 min.

wydawca: Letiman Games (2021)
nr katalogowy: LTM013-2
projektant: Nicholas Yu

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


SHARPEN YOUR SWORDS. READY YOUR SPELLS. GATHER YOUR ALLIES.

The ruthless Queen Domianne rules the kingdom of Astelia with an iron fist, but an ancient prophecy has emerged which threatens her reign. The adventure starts in your humble village and eventually leads to the seat of Domianne's power, the peerless and ancient Tower of Greylock.

Adventure Tactics: Domianne's Tower is an encounter-based, campaign-driven, cooperative tactical combat game. Begin your journey as one of 5 Basic Classes and battle your way through a branching campaign where you choose your own path in an attempt to overthrow the evil Queen Domianne. With each encounter, you will level up and unlock over 15 Elite Classes, adding new actions, equipment, and abilities.

Will your team find the right combination of Classes and powers in time to stop Queen Domianne? Let the adventure begin!


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2023-04-06 familijny boss battler autor: maruniewicz

Adventure Tactics jest grą, która mocno opiera się na centralnym - znakomicie zrealizowanym - koncepcie. Mianowicie, podkrada sobie ona - z gier takich jak Final Fantasy Tactics (gra video) czy Dungeons & Dragons 3 (gra rpg) system klasowego rozwoju postaci. Polega to na tym, że o ile rozpoczynamy kampanię jako łotr, łucznik, kapłan, mag albo wojownik, po każdym levelupie wybieramy sobie klasę, w której chcemy awansować. Po wybraniu odpowiednich ich kombinacji, otwierają się możliwości klas prestiżowych (dla przykładu- żeby zostać bardem musimy posiadać dwa poziomy łotra i po jednym dla kapłana & łucznika), które dodatkowo można ze sobą mieszać. Każda klasa to odmienne karty akcji, pasywne zdolności i bonusy do rzutów kośćmi. Pomysł i realizacja są pierwszorzędne i stanowią główny motor napędowy w ciągu kampanii. Sama rozgrywka to konwencjonalny, napędzany kartami w stylu prostego deckbuidlingu skirmish. Tradycyjnie mamy dwie akcje, możemy atakować, ruszać się, z rzadka pojawi się dość bardziej ekscytującego. Z ekscytacją jest tu problem również przy rzutach kośćmi- o ile jest ich mnóstwo, to wyniki na nich są na tyle zbliżone, że każe nam się to zastanawiać czy nie lepszy byłby zestaw z fixed damage. Mapy są orkutnie wręcz nudne, złożone z 2-4 kwadratów, praktycznie bez żadnego terenu. W zasadach też napotkamy głupotki- np. poruszamy się tylko w lewo i prawo, ale zasięgi ataków liczyć trzeba też po skosie. Mimo tych wszystkich uproszczeń gra się jednak dość przyjemnie, a chęć dobrania kolejnego levelu jest wystarczającym motywatorem, jednak gra ma jeszcze jedna - i niestety najpoważniejszą wadę. Dziwaczny poziom trudności. Zaczyna się dość trudno, kilka pierwszych misji naprawdę łatwo przegrać, po czym pod koniec gry scenariusze robią się niepoważnie proste. Dosłownie-2 ostatnie, finałowe misje zakończyłem w jednej (!!!) turze. Straszny bubel i obniża moją ocenę o 1. Ma być to naprawione w nadchodzącym dodatku, ale w obecnym stanie- rażący brak testów. Mimo wszystko, gra zostawia za sobą raczej pozytywne wrażenie, jest dość skoncentrowana (kampania to kilakaście, a nie kilkadziesiąt godzin), a różne buildy postaci mogą zachęcać do powrotu.