gry planszowe przygodowe > Talisman: Star Wars
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Talisman: Star Wars

Talisman: Star Wars

Gra Talisman w świecie Gwiezdnych Wojen

cena:

319.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 13 lat
czas gry: od 90 do 120 min.

wydawca: USAopoly (2020)

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


Explore the Star Wars galaxy through memorable characters, places, and events from every era within the setting of a critically-acclaimed tabletop game franchise.

Available in European, Middle Eastern, and African regions, Talisman: Star Wars allows players to compete in a circuitous race to reach Emperor Palpatine, collecting items of power along the way to confront the all-powerful Sith Lord or stand beside him as an evil apprentice!

Adventurers can choose from twelve playable characters to charge their way into the inner rings of the galactic game board. Luke Skywalker, Darth Vader, Rey, Kylo Ren, Count Dooku, and Obi-Wan Kenobi are among the custom-sculpted game pieces true to every beloved Talisman game.


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-12-01 Magia, Miecz i Gwiezdne Wojny autor: maruniewicz

Sentyment mam ogromny, bo własny retheme Talismana w świecie Star Wars zrobiłem ponad 20 lat temu. Ale do rzeczy. To po prostu Magia i Miecz w świecie Gwiezdnych Wojen, wersja jeszcze bardziej zachowawcza niż i tak ostrożny, Warhammerowy Relic.
Niewiele jest gier mających tak skrajne opinie. Rzesze tzw. 'zaawansowanych' graczy wyszydzają ten tytuł bezlitośnie, zrównując go z niesławnym Monopoly. Nie mniejsze rzesze wyznawców podejmują się heroicznych prób obrony, wykupują każdy nowy dodruk i tworzą gigabajty fanowskich dodatków. Obie strony mają rację. Poniekąd. Czy Talizman to kiepska gra? Bez wątpienia. Skrajnie losowa mechanika niemal nie zmieniła się od niemal 40 (sic!) lat. Gra premiuje przegięte karty i osoby, które zainwestowały w życiu dużo punktów w cechę Luck. Ciężko cokolwiek zaplanować, ruch jest losowy, walka jest losowa, spotkania są losowe.Gra ma naprawdę dużo negatywnej interakcji i u swoich podstaw- jest grą wyścigową, co czyni ją - wciąż- jedną z najbardziej ekscytujących jakie można sobie sprawić. Gry przygodowe poszły w inną stronę- taktycznej współpracy w stylu Descenta, a żaden duży tytuł (mimo aspiracji Runebounda, który ostatecznie i tak złożył broń i stał się coopem) nie kwapi się do przejęcia pałeczki po Talismanie. Partia w waniliowego Talismana w odpowiedniej, nieuprzedzonej ekipie- to dla mnie wciąż taka sama rozkosz jak 20 lat temu, kiedy zagrałem po raz pierwszy. Mówcie co chcecie, dla mnie to dycha.