gry planszowe przygodowe > Sword & Sorcery: Nieśmiertelne Dusze
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Sword & Sorcery: Nieśmiertelne Dusze

Sword & Sorcery: Nieśmiertelne Dusze

Kooperacyjna gra przygodowa w klimacie fantasy w której wspólnie będziecie walczyć przeciwko siłom Ciemności

cena:

334.90 299.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 12 lat
czas gry: od 60 do 90 min.

wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-GRPR101

wersja językowa: polska

Opis


Sword & Sorcery to  kooperacyjna  gra  planszowa  dla  1  do  5  graczy,  osadzona  w  magicznym  świecie  fantasy.  Bohaterowie  o  unikatowych  mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się  siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić  swoje dusze od wiążącego je zaklęcia. Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak  osłabione  wskrzeszeniem,  lecz  rosnące  w  siłę  z  każdym  wykonanym  zadaniem  fabularnym.  Zdobywając  punkty  duszy,  bohaterowie  mogą  wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając  się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.

Sword & Sorcery to  połączenie  gry  drużynowej  znanej  z  najlepszych  MMORPG  i  dynamicznych  RPG  akcji,  składające  się  na  wyjątkową  przygodę w świecie fantasy!

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-01-22 Icewind Dale na planszy autor: Jbolisega

Sword & Sorcery to dungeon crawler z kampanią, którą przeszłam, co już świadczy bardzo dobrze o tej grze (ostatnio nie przechodzę gier, tylko w nie grywam;).
Klimatem gra bardzo przypomina mi stare cRPG typu Icewind Dale albo Baldur's Gate, gdzie prowadziło się drużynę, walczyło, poznawało fabułę, lewelowało. Jak na razie żadna inna dungeon crawlerowa planszówka (np. Gloomhaven) nie dała mi podobnego wrażenia.
Grę wyróżnia przede wszystkim świetnie robiony system prowadzenia wrogów. Zajmuje on co prawda trochę czasu, ale AI jest wciągające i może bawić równie bardzo, co kombinowanie akcji własnej drużyny. Do tego jest on na tyle logiczny, że spokojnie można go ogarniać w grze solo prowadząc przy tym kilku bohaterów.
Na minus muszę zaliczyć porno-grafiki postaci kobiecych, na szczęście w czasie gry dzieje się dużo, więc nie zwraca się na nie aż takiej uwagi.
Kampania ma kilka rozdziałów, wydaje się krótka, ale dzięki temu nie przytłacza i chętniej się sięga po grę a przy tym zapewnia regrywalność, gdyż podejmuje się w trakcie kilka rozbieżnych decyzji. Ponadto Galakta wydała już pierwszy dodatek kampanijny Tajemny Portal, kolejne także powinny się za jakiś czas pojawić.
Sądzę, że gra może spodobać się osobom, które rozczarował Gloomhaven - systemem ograniczonej puli kart, przytłaczalnościa contentu, brakiem polotu. Tu jest mniej, ale ciekawiej. Czy taniej? Niekoniecznie, jeśli zacznie się kolekcjonować (i grać!) w dodatki, w których Galakta lubi się specjalizować. ;)

dodano: 2020-12-07 Solidny Dungeon Crawler autor: probe9

Jak zwykle, należy zacząć od wykonania. Pierwszą rzeczą, która rzuciła się w oczy po rozpakowaniu były powyginane figurki :) Szczęśliwie wystarczyło potraktować je wrzątkiem i wszystko wróciło na swoje miejsce. Insert został fajnie zaprojektowany, lecz niestety jak to zazwyczaj bywa nie mieści zakoszulkowanych kart (o dodatkach nie wspominając). Do jakości komponentów trudno się przyczepić, wszystko jest ok - od kafelków terenu, po karty aż do customowych kości.

Sama gra to Dungeon Crawler z dość subtelnie zarysowaną linią fabularną. Spotykamy w grze pewne fabularne rozwidlenia, co skutkuje tym, że nasze decyzje (a także postaci, którymi gramy) decydują o tym co nas za chwilę spotka. Jednak chyba nie ulega wątpliwości, że to co w tej grze najważniejsze (i najlepsze) to mechanika. AI przeciwników działa w oparciu o polecenia z kart, rozpatrywane w określonej kolejności (trochę jak w Gears of Wars). Trzeba przyznać, że przeciwnicy działają bardzo "logicznie" i zazwyczaj skutecznie.

Sporą frajdę daje rozwój postaci (dość oryginalny pomysł z kamieniami dusz) i zbieranie przedmietów. W tym kontekście można wspomnieć, że trochę szkoda części dodatków, które nie pozwalają na dalszy rozwój postaci i tylko dodają nową kampanię fabularną.

Gra ma stosunkowo wysoki próg wejścia, jest sporo mikro zasad, o których trzeba pamiętać. Szczęśliwie, w większości są dość logiczne, więc szybko się je zapamiętuje.

Jak to często w grach tego typu, podstawowa wersja gry nie daje bardzo dużo rozgrywki, więc trzeba liczyć na dodatki fabularne (których jeszcze na chwilę pisania tej recenzji nie ma). Patrząc na samą podstawkę, to stosunek ceny do czasu rozgrywki nie jest zbyt dobry, ale jakość samej gry w pewnym stopniu to rekompensuje.