gry planszowe przygodowe > Pathfinder Adventure Card Game: Core Set
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Pathfinder Adventure Card Game: Core Set

Pathfinder Adventure Card Game: Core Set

Twoja przygoda zaczyna się tutaj

cena:

314.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Paizo (2019)
nr katalogowy: PZO6040

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


This complete cooperative strategy game pits 1 to 4 players against monsters, perils, and traps as you become the heroes of Belhaim. As the town's new champions, an unending world of adventure awaits. Choose your character's class; build a deck of equipment, magic, and allies; and explore lethal locations as you journey through an exciting fantasy tale. As your adventures continue, your characters add remarkable gear and breathtaking magic to their decks as they gain incredible powers, all of which they'll need to challenge more and more powerful threats.

This set includes the storybook and cards for The Dragon's Demand Adventure Path as well as a modular core for infinite scenarios that allows you to control the difficulty and speed of play. Supplement your experience with the Curse of the Crimson Throne Adventure Path, Character Decks, the Pathfinder Society Adventure Card Guild, and Pathfinder Adventure Card Game accessories (sold separately).

The Pathfinder Adventure Card Game Core Set includes:

440 cards featuring a wide array of powerful weapons, magical spells, protective armors, versatile items, helpful allies, and divine blessings to help you face a host of vicious monsters, dangerous barriers, vile scourges, and perilous wildcards
12 character pawns representing Pathfinder's iconic character classes from the classic human cleric Kyra to the new goblin alchemist Fumbus
A complete set of 5 polyhedral dice
63 colorful tokens for tracking scourges and secondary objectives
1 4-page quick-start guide
1 32-page rulebook
1 24-page storybook featuring The Dragon's Demand Adventure Path

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-09-06 Ameri idealne dla eurogracza autor: anitroche

Jestem typowym eurograczem, który nie znosi gier opartych na rzutach kośćmi. W Pathfinderze jednak urzekło mnie to, jak można za pomocą kart budować sobie zestaw kości do rzutu i tym samym zwiększać swoją szansę na wygraną. Niby ciągle o wygranej decyduje rzut kością, który oczywiście często się nie udaje, ale ta cała warstwa kombinowania nad kartami i decydowania, którą wykorzystać teraz, a co zostawić na później, daje moje eurogamerskiemu mózgowi świetną pożywkę i tym samym gra przypadła mi bardzo do gustu.

Dodatkowo świetne jest rozbudowywanie naszej postaci. Podczas jednego scenariusza zdobywamy szereg nowych kart, które możemy na bieżąco w trakcie tego scenariusza używać. Jednak po skończonej partii przebudowujemy naszą talię gracza. Suma kart na początku musi się zgadzać z sumą na końcu (no mamy jeszcze opcję rozszerzenia talii o dosłownie 1 kartę co scenariusz), więc bierzemy wszystkie nasze i te zdobyte karty i myślimy, co zostawić, a co odrzucić - świetna łamigłówka, która sprawia, że każda postać, którą gramy będzie się jeszcze bardziej różniła od pozostałych. Co więcej, po wygranym scenariuszu dostajemy punkty, które możemy wykorzystać do rozwoju specjalnych zdolności naszej postaci - możliwości znowu jest sporo, a punkt tylko jeden do wydania, więc kolejna łamigłówka przed nami.

Gra działa super zarówno na kilku graczy jak i solo.

Z minusów:
- jeśli ktoś nastawia się na odgrywanie przygód niczym w RPG, to niestety tutaj tego nie znajdzie, co nie oznacza, że nie będzie się dobrze bawił. Po prostu jest to raczej gra nastawiona na ciągłe pojedynki i inne testy, a mniej na warstwę fabularną,
- czas rozłożenia i złożenia gry jest naprawdę długi. Mi jednak frajda z rozgrywki to rekompensuje, jednak wiem, że dla niektórych kilkudziesięcio minutowy setup i złożenie mogą być przeszkodą nie do przeskoczenia.

Ja jednak od siebie gorąco polecam chociażby spróbować i wyrobić sobie zdanie - być może tak jak to było w moim przypadku, może okazać się, że gra która teoretycznie w ogóle nie powinna się spodobać, trafi do ścisłego top 10 ulubionych gier :).
dodano: 2020-08-18 HIT ! autor: Miwski

Od lat uwielbiam gry oparte na zasadach deckbuildingu, jednak ostatnio nie trafiłem na żaden hit, większość polecanych mi gier to były w mojej ocenie gdy dobre/ bardzo dobre. Znajomy polecił mi Pathfindera, mówię kupię i zaryzykuję :) Zamówiłem w ostatni piątek w sklepie i szczerze... od odbioru gram codziennie :) To jest mój hit tego roku ! Ogólne wrażenie z rozgrywki są świetne.
Plusy i minusy:
+ są kości (oczywiście dla niektórych losowość byc to minus, ale w tej grze jest to fajnie rozwiązane i ma to sens)
+ masa kart z pięknymi grafikami - w sumie w całym zestawie, z tego co sprawdzam jedynie powtarzają się blessingi.
+ jest księga scenariuszy
+ jest kilka poziomów trudności co zwiększa regrywalność
+ duża ilość bohaterów głównych
+ rewelacyjny system rozwoju bohaterów
+ duże pudełko z przegródkami, pianką i co najważniejsze są tekturowe separatory do kart
+ dobra do grania solo
+ poprawna długość rozgrywki, tak około 60-90 minut. Na plus, że nie muszę siedzieć nad grą solo 3 h jak przy np. Mage Knight :)
+ po przejściu kampanii możemy grać w randomowe scenariusze lub powtórzyć kampanię z innymi bohaterami i poziomej trudności. Z tego co widziałem są również fanowskie scenariusze.
- tylko jeden zestaw kości :( Dla płynności rozgrywki trzeba mieć ich więcej, tak + 2 zestawy dodatkowych kości k4,k6,k8, k10 czy k12.
- i jeszcze jeden mały minus, gra jest tylko w języku angielskim przez co ominie tych, którzy nie znają języka ang. Jest sporo czytania na kartach czy zasad do przyswojenia, choć sama gra nie jest trudna. Ewentualnie warto zagrać z osobą ,która zna zasady i angielski.


dodano: 2019-08-12 Stara dobra gra w nowej odsłonie. autor: Rafał Kruczek

Pathfinder Adventure Card Game do tej pory wychodził w postaci Adventure Path sprzedawanych jako Base (w dużym pudłach z ok. 500 kart ) i 5 Adventure packs (5 * 110 kart) każde jako osobny zakup. Co oznaczało że do każdej kampanii trzeba było kupić ogromne pudło a potem co miesiąc dokupywać paczkę ze scenariuszami.
W nowym modelu "podstawką" jest Core do którego dokupuje się kampanie jako Curse - który w jest jednym pudełku (550 kart) korzystnie cenowo. Według słów twórców Core będzie można użyć z kolejnym kampaniami.
Ponadto całkowita zmiana oprawy graficznej kart z suchej excelowskiej na bardziej nowoczesna
Kosmetyczne zmiany w zasadach - większa swoboda rozwoju postaci, wprowadzenie wielu terminów skracających treść kart
Lokacje znikają , po zamknięciu.
Możliwość dostosowania trudności i długości gry :
- lokacje w trzech rozmiarach regulują długość rozgrywki
- karta wildcard w losowymi utrudnieniami
Ogromne zwiększenie różnorodności kart poza Blessing chyba nie ma żadnych duplikatów.
Core ma 9 scenariuszy na 3 poziomach i generator nowych losowych scenariuszy Curse of the Crimson Throne Adv ma 24 scenariusze na 6 poziomach. Można je połączyć w dłuższa kampanie kampanie lub nie łączyć rozegrać Curse nowymi postaciami. Scenariusze maja dłuższe wstepy i epilogi fabularne.
Zalety: wszystko powyżej?
Wady:
- 5 dołączonych kości po jednej z każdej to na pewno nie jest "complete set". Podczas gry przydają się przynajmniej 3 sztuki każdej z kości a w późniejszych przygodach nawet po 4.
- sama rozgrywka jest dość prosta, ale musi wśród grających być osoba która ogarnia te 32 stron instrukcji pełnych zasad.