gry planszowe przygodowe > Arkham Noir: Case #2 – Called Forth By Thunder
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Arkham Noir: Case #2 – Called Forth By Thunder

Arkham Noir: Case #2 – Called Forth By Thunder

Druga przygoda z cyklu Arkham Noir

cena:

65.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 1
wiek: od 14 lat
czas gry: od 30 do 30 min.

wydawca: Ludonova (2018)
projektant: Yves Tourigny

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


Randolph Carter is sitting across from your desk. "The state police have strongly advised me to stay out of the area." One dead companion and two others missing, presumed dead; Carter was old money, which went a long way towards explaining why he wasn't in jail. "Uh huh" is all the enthusiasm you can muster. He continues: "We were looking into the creeping death stalking the locals. Poor, squatter types, descendants of the Dutch colonists that once claimed the land. Typer put me on to it, and now he's nowhere to be found, of course. Things got out of hand, and I wonder if you’d finish looking into it for me?" Old money trumps no money when the rent is due, so you tell him you'll motor out to the Catskills and poke around. "Bring an umbrella. There are an awful lot of storms in the area."

Arkham Noir is a solitaire card game inspired by the interconnected stories of H. P. Lovecraft and other authors, re-imagined as noir detective stories. Each case stands alone. In Case #2 – Called Forth By Thunder, as private investigator Howard Lovecraft, you will investigate events based on the stories: "The Lurking Fear" (1923) and "The Diary of Alonzo Typer" (1938). New elements such as storm cards and formula cards are introduced, which will force players to face the new challenge in a different way.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-02-21 Kapitalny pasjans w klimacie Cthulhu autor: Bartosz Mazur

W grze wykładamy kolejne rzędy kart i dobieramy je na rękę. Karty wykładamy tak żeby powiązać ze sobą sąsiadujące symbole na bokach kart. Musimy zebrać odpowiedni układ aby rozwiązać jeden z elementów śledztwa. W talii pojawiają się przeszkadzajki z symbolem pioruna, które utrudniają nam grę (tego brakuje w pierwszej części tej gry i przez to uważam, że jest gorsza od drugiej).

Ogólnie cenię sobie gry ze świetnymi grafikami i ta do nich należy. Chociaż sama mechanika jest trochę abstrakcyjna to jednak właśnie ilustracje na kartach trzymają całość w ryzach i dodają tu atmosfery. Rysunki mogłyby ilustrować książki Lovecrafta.

Jedynym drobnym minusem jest dość obszerny rozkład elementów gry. Kilka talii rozkładamy na układzie siatki pamiętając aby zachować miejsce dla kolejnych kart w kilku rzędach co przy mniejszych stołach może sprawiać problem. Plansza nawet w formie rozkładówki pomogła by to uporządkować.

Ogólnie gra bardzo dobra gra solo i zdecydowanie godna polecenia fanom AH, Lovecrafta i pasjansów.