gry planszowe przygodowe > Runebound: Wyspa Strachu
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Runebound: Wyspa Strachu

Runebound: Wyspa Strachu

Duży dodatek do Runebound

cena:

99.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 90 min.

wydawca: Galakta

wersja językowa: polska

Opis


Zwiedź dziewicze wyspy świata Runebound i zbierz fragmenty zagubionych map, które zawiodą cię na legendarną Wyspę Strachu! Przygody czekają na lądzie i otwartym morzu, na wszystkich dzielnych bohaterów władających mieczem lub magią.

W dodatku Wyspa Strachu znajdziecie nową, przepiękną planszę-nakładkę, która przedstawia dotychczas nieznany i całkowicie odmienny od Terrinoth wycinek świata. W pudełku można również znaleźć 110 nowych kart, w tym nowych Bohaterów, Spotkania, Wyzwania, Wydarzenia i ekwipunek. Każdemu z nowych Bohaterów towarzyszy wspaniale wykonana plastikowa figurka. Wreszcie, znajdziecie tu nowe zasady dla żeglugi morskiej, które pozwolą Bohaterom zwiedzić rozrzucone po zdradliwym Morzu Cerridorskim wyspy. Czy będziesz pierwszym, który odkryje Wyspę Strachu i zmierzy się z na nowo przebudzonym złem z zapomnianej ery?

Zawartość pudełka
  • 77 kart Przygód
  • 11 kart Handlu
  • 14 kart Kapitanów
  •  8 kart Bohaterów
  • 8 figurek Bohaterów
  • 8 kafelków Wydarzeń
  • 1 instrukcja
  • 8 żetonów Legendarnych przedmiotów
  • 12 żetonów Mapy
  • 12 znaczników Przygód
  • 1 kafelek talii Morza
  • 1 kafelek Wyspy Grozy
  •  plansza-nakładka

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2010-02-15 autor: kamil

Wyspa Strachu zawiera nowe przygody, kolejnych ośmiu bohaterów oraz planszę – nakładkę. Część nowej planszy zajmuje Morze Corridorskie i wyznaczone na nim szlaki morskie. Ruch bohaterów jest trudniejszy, gdyż trzeba przemieszczać się szlakami między kilkoma wyspami. Aby przepłynąć na inną wyspę musimy wynająć w mieście – porcie jednego z kapitanów, którzy mają różne umiejętności i cechy, pomocne przy rozstrzyganiu morskich wyzwań. Podczas żeglugi losujemy przygody ze specjalnej talii morskich przygód. Nagrodą za pokonanie takiego wyzwania są przydatne żetony mapy, dzięki którym możemy zdobyć legendarne przedmioty. Są one jednorazowe w użyciu i ułatwiają bohaterowi walkę.
Celem gry jest tym razem pokonanie Assifa Shib – Sa na tytułowej Wyspie Strachu, która jest oddzielnym kafelkiem z własną srebrną talią przygód.
Na planszy – nakładce do Wyspy Strachu znajduje się więcej klejnotów przygód niż na podstawowej planszy, lecz mimo tego wzmocnienie bohatera zajmuje trochę więcej czasu.
Podsumowując – bardzo ciekawy dodatek, dopracowany graficznie, który wprowadza kilka zmian odświeżających rozgrywkę. Dlatego jeśli komuś znudził się nieco Runebound w wersji podstawowej powinien udać się na Wyspę Strachu.
dodano: 2009-11-10 Świetny dodatek autor: casper

Runebound "Wyspa Strachu" jest pierwszym dużym dodatkiem do przygodowej gry Runebound. Mówiąc duży mam na myśli zawierający nie tylko karty, ale również nowe figurki bohaterów, żetony oraz co najważniejsze planszę nakładkę. Najpierw kilka słów o wykonaniu - jak przystało na Galaktę stoi ono na bardzo dobrym poziomie, plansza jest solidna, żetony również, bohaterowie jak zwykle do pomalowania, ale bardzo szczegółowe. Jeśli chodzi o planszę to nie jest ona kompletną plansza do Runebounda - trzeba ją położyć na oryginalne planszy, gdyż nowa to tylko nowe tereny bez stosów miast, wyzwań i nierozstrzygniętych wyzwań. Oczywiście główna atrakcja poza plansza jest całkowicie nowa przygoda - tym razem nie walczymy z władcą smoków, lecz musimy odnaleźć ukrytą wyspę strachu i na niej zmierzyć się z ostatecznym przeciwnikiem. Dodam tylko że odnalezienie wyspy jest niczym w porównaniu z tym co nas na niej czeka. Dodatek wprowadza kilka nowych zasad do rozgrywki (oczywiście jest to związane z charakterystyką nowego świata). Główne zasady dotyczą żeglowania, wynajmowania kapitanów (nowy rodzaj sprzymierzeńców) oraz wyzwań na morzu. Oczywiście zasady z podstawowej wersji gry jak najbardziej dalej obowiązują. Jeśli chodzi o przebieg rozgrywki to można zauważyć pewne różnice w porównaniu z podstawową wersją - przede wszystkim dużo szybciej nasi bohaterowie się bogacą. Jest to jak najbardziej zrozumiałe gdyż bez pieniędzy nie dałoby się wynająć kapitana, a co za tym idzie żeglować po morzach. Jest jeszcze jedna rzecz, która bardzo przypadła mi do gustu jeśli chodzi o ten dodatek - są to wydarzenia, które potrafią zmienić wygląd planszy, poprzez zamianę pewnych fragmentów planszy np. połączyć wyspy ze sobą stałym lądem!!! Podsumowując uważam dodatek za bardzo udany, rozgrywka jest odrobinę szybsza i na pewno równie ciekawa jak podstawowa wersja (a może nawet bardziej).