GRY PROPOZYCJE PREZENTÓW
Kroniki zbrodni: Seria milenium - 2400
Wykorzystaj nowoczesne technologie w tropieniu przestępców
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 60 do 90 min.
wydawca: Lucky Duck Games Polska (2021)
nr katalogowy: CCM-R03-PL
kod kreskowy: 752830309289
projektant: David Cicurel , Wojciech Grajkowski
wersja językowa: polska
Opis
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
W „Kronikach Zbrodni: 2400” bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.
Informacje dot. bezpieczeństwa
Posiada logo CE. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Istnieje ryzyko zadławienia się małymi elementami.
Kroniki zbrodni: Seria milenium - 2400 przenosi nas w przyszłość. W tej części mamy modyfikacje ciała, które nam pomagają w rozwiązywaniu zadań. Są tu części pomagające skanować postacie i otrzymać dodatkowe wiadomości, możemy unieruchamiać roboty, przyjmować postać innej osoby by oszukać skanery/roboty, czy zdobyć urządzenie, które daje nam dodatkowe informacje podczas przeszukiwania pomieszczeń. Kolejną zmianą jest mechaniczny kruk, który z nami podąża i jest źródłem informacji na temat osób/ rzeczy. Największą jednak nowością jest podzielenie gry na dwa światy normalny i cybernetyczny. Oznacza to, że w świecie wirtualnym spotykamy avatary ludzi z rzeczywistości i często musimy się domyślać kim jest taka osoba i to ma duży wpływ na sprawę. Ta część dla mnie była najmniej ciekawa i sprawiała, że sprawy były jeszcze bardziej utrudnione.
Co do samych spraw było ich pięć. 3 z nich tworzyły jedną historię. Niektóre były bardzo dobre jednak znalazły się takie, które mi się nie podobały.
Do gry potrzebna jest aplikacja służąca do skanowania kart, przeszukiwania pokoi i czytania fabuły. Mi ona nie przeszkadza, działa dobrze, nic się nie wiesza i nie spotkałem żadnych błędów.
Dla mnie jest to najsłabsza część serii millenium, przy 1400 i 1900 bawiłem się zdecydowanie lepiej. Myślę, że największy wpływ miała na to cyberprzestrzeń, która nie przypadła mi do gustu. Mimo wszystko uważam, że jest to solidna gra.