PROFIL
Historia recenzji i ocen użytkownika szept

obrazek
Hive (Rój) (wersja europejska)
robaczywa gra ;) ,
Znakomita gra logiczna dla dwóch graczy. Każdy z nich ma pod swoim dowództwem stadko owadów (żuk, konik polny, kilka mrówek, pająk i najważniejsza pszczela królowa). Celem jest zablokowanie królowej przeciwnika tak by nie była w stanie wykonać żadnego ruchu. Pomijając instrukcję i wygodną saszetkę właściwa gra składa się z grubych, bakelitowych, sześciokątnych płytek, dla jednego z graczy białych dla drugiego czarnych. Każdy z wyrytych na płytkach owadów ma inny sposób poruszania się, a przez to daje nam inne możliwości użycia. Na przemian gracze dokładając lub przesuwając swoje płytki rozbudowują tytułowe gniazdo starając się zapędzić w pułapkę królową przeciwnika, a jednocześnie ochronić własną przed podobnym losem. Można powiedzieć, iż jedyną wada tej gry jest to iż nie da się w nią zagrać w więcej osób. Poza tym biegające mrówki, pająki, skaczące koniki polne i torujące sobie drogę po plecach innych żuki dają wiele dobrej zabawy wszystkim, którzy zasiedli do gry. Śmiało mogę więc polecić ta grę każdemu kto szuka lekkiej a zarazem inteligentnej rozrywki.

obrazek
Drakon
smoczna gra :) ,
Mimo prostej grafiki sugerującej, że gra jest przeznaczona dla młodszych graczy tak naprawdę w lochach smoczycy mogą znaleźć dobrą rozrywkę i starsi planszówkowcy.
Dzięki prostym regułom w Drakona mogą zacząć grać już dzieci w przedszkolu, nie ma tu bowiem tekstów na kartach, ani zapamiętywania wielu współczynników. Po kilku partiach zapamiętuje się znaczenie poszczególnych ikonek. Dzięki dużym możliwościom jakie dają owe proste reguły również rodzice owych przedszkolaków znajdą w grze przyjemność kombinowania i przeszkadzania przeciwnikom w wygranej. Te możliwości gry zostały docenione i w 2004 roku gra zdobyła tytuł „Gry Roku”. Gracze prowadzą, każdy jednego, bohatera. Starają się zebrać określoną ilość złotych monet, dzięki którym będą mogli opuścić lochy smoczycy. Uda się to jednak tylko temu, kto zbierze monety jako pierwszy. Za każdym razem kiedy siadamy do stołu rozgrywka może wyglądać inaczej, gdyż plansza powstaje w sposób dynamiczny – każdy z graczy w swojej kolejce może dołożyć jej kawałek tworząc w ten sposób nowe przejścia i stawiając kolejne wyzwania.